در اولین سمینار فیزیک مدلینگ استان مطرح شد :

برگزاری مسابقات فیزیک مدلینگ خراسان جنوبی در اول بهمن ماه

خبرگزاری پانا : اولین سمینار فیزیک مدلینگ به همت هیأت بدنسازی و پرورش اندام استان خراسان جنوبی با حضور امیرحسین اخوان داور بین المللی فدراسیون جهانی و مسئول کمیته آموزش فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام کشور و ورزشکاران این رشته ورزشی در محل سالن اجتماعات بانک ملت برگزار شد .

کد مطلب: ۳۰۵۶۱۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار حوزه ورزشی پانا ، رئیس هیأت بدنسازی و پرورش اندام استان در این سمینار گفت : بعد از فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام کشور ، کمیته فیزیک در هیأت این استان تأسیس شده است .


محمدامین محمدپرست افزود : هیأت پرورش اندام خراسان جنوبی در سطح کشور یکی از فعال ترین هیأت هاست.


وی ادامه داد : استان خراسان جنوبی در زمینه پرورش اندام و پاور بعد از استان تهران ، دومین استان در سطح کشور است .


وی تصریح کرد : برای اولین بار مسابقات فیزیک مدلینگ در سطح کشور در 17 بهمن در تهران برگزار می شود .


محمدپرست اظهار داشت : این مسابقات برای اولین بار در خراسان جنوبی در اول بهمن برگزار خواهد شد .


وی به برگزاری مسابقات قوی ترین مردان در قاین اشاره کرد و افزود : خراسان جنوبی جواز برگزاری این مسابقات را از بین 27 استان کشور توانست کسب کند .


وی گفت : تقویت جسم و روح از اهداف دین مبین اسلام در خصوص تاکید بر ورزش کردن است.


رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان خراسان جنوبی با تاکید براینکه دشمن برای تسخیر فکر و روح جوانان این مرزوبوم تلاشهای گسترده را انجام می دهد خاطر نشان کرد: جذب جوانان به سمت میادین ورزشی و اجرای طرح های فرهنگی می تواند سدی در برابر هجمه های دشمنان بوده و بار دیگر دشمن را در این جنگ ناکام کرده و نقشه هایش را نقش برآب نماید.


گفتنی است در این سمینار 28 ورزشکار این رشته ورزشی شرکت و از سوی امیرحسین اخوان داور بین المللی فدراسیون جهانی و مسئول کمیته آموزش فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام کشور مباحث آموزشی در مورد فیزیک مدلینگ ارائه و به شرکت کنندگان گواهینامه معتبر اعطا شد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار