در نخستین جشنواره ملی استاد شهناز؛

گروه موسیقی همراز ملایر جایزه ویژه جشنواره را کسب کرد

خبرگزاری پانا: گروه موسیقی همراز ملایر موفق شد در نخستین جشنواره ملی استاد شهناز در بخش گروه نواز، جایزه ویژه این بخش را کسب کند.

کد مطلب: ۳۰۴۹۸۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، سرپرست گروه موسیقی همراز اظهار کرد: گروه موسیقی همراز به عنوان گروه برگزیده استان همدان به نخستین جشنواره ملی موسیقی استاد شهناز راه پیدا کرد و از 14 دیماه امسال برای رقابت در این جشنواره حضور یافت.

رضا قدسی افزود: گروه موسیقی همراز در دو بخش در مایه «نوا» و «دشتی» در این جشنواره به اجرای برنامه پرداخت که تمامی قطعات جدید و از ساخته های اعضای گروه بوده و توسط همین گروه تنظیم شده است.

وی گفت: 318 اثر در بخش های گروه نوازی، تک نوازی، آهنگسازی و مقاله به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده بود که 10 گروه برای شرکت در بخش رقابتی برگزیده شدند.

قدسی که خود در این گروه نوازنده کمانچه است، افزود: در این گروه هنرمندانی چون فرزاد سپهری نیا، به عنوان نوازنده نی، علی میرشاهولد نوازنده سنتور، سید شبیر میرسنجری نوازنده تار، حجت الله عبدلی نوازنده عود، منصور مرادی نوازنده تنبک و علی جباری به عنوان خواننده گروه فعالیت می کنند.

سرپرست گروه موسیقی همراز یاد آور شد: گروه موسیقی همراز با هدف احیاء و ترویج موسیقی اصیل ایرانی در آبان ماه سال 82 در شهرستان ملایر آغاز به کار کرد و تاکنون برنامه های متعددی را در قالب جشنواره و کنسرت اجرا و هنرمندان بسیاری را به جامعه موسیقی معرفی کرده است.

نخستین جشنواره ملی موسیقی استاد جلیل شهناز از 14 تا 19 دیماه امسال در هنر سرای خورشید شهر اصفهان برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار