مسئول غرفه بازی های رایانه ای ایرانی گفت:

بازی های رایانه ای داخلی در تقابل با بازی های خارجی

خبرگزاری پانا: مسئول غرفه بازی های رایانه ای ایرانی گفت : بازی‌های ویدئویی و رایانه‌ای به لحاظ تأثیرگذاری خود در زمینه فرهنگ‌سازی، رشد و تکوین شخصیت فرهنگی و علمی و ایفای نقش‌های آموزشی و کمک آموزشی و همچنین پر کردن بخشی از اوقات فراغت گروه‌های سنی مختلف جامعه از جایگاه ویژه‌ و مهمی برخوردار می‌باشند.

کد مطلب: ۳۰۱۴۶۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، منصور نعمت الهی گفت: بنا به اهمیت مزبور، توجه بیش از پیش به برنامه‌ریزی برای تولید محصولات فرهنگی جدید همچون بازی‌های رایانه‌ای مناسب و اهتمام ویژه به امر نخبگان جهت شناسایی و ساماندهی آنان به منظور بهره‌گیری بهتر از این قشر ممتاز از ضرورت بالایی برخوردار است.


وی با بیان اینکه یکی از اهداف بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای حمایت کامل از ظرفیت‌های موجود این صنعت در کشور با رویکرد بومی‌سازی و تقویت تولیدات داخلی است ، عنوان کرد : این بنیاد برای برنامه‌ریزی و حمایت از فعالیت‌های مرتبط در تمامی زمینه‌های فرهنگی، هنری و فنی صنعت بازی‌های ویدئویی و رایانه‌ای، زیر نظر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تأسیس گردید .


مسئول غرفۀ بازی های رایانه ای ایرانی ، یادآورد شد : دانشگاه علمی کاربردی" گیم" با هدف تربیت نیروی متخصص راه اندازی شد.


نعمت الهی خاطرنشان کرد : در دوازدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب هرمزگان و نخستین نمایشگاه رسانه های دیجیتال،توسط این بنیاد 10 بازی بعنوان نمونه عرضه می شود که ابتدا افراد می توانند بصورت رایگان این بازی را انجام دهندو سپس برای خرید اقدام نمایند.


نعمت الهی ابراز کرد : بنیاد ملی بازی های رایانه ای از علاقمندان به بازی سازی حمایت مالی و تجهیزاتی می کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار