نیروی انتظامی شهرستان سپیدان:

محموله چوپ جنگلی قاچاق در سپیدان کشف شد

خبرگزاری پانا: مأموران انتظامی شهرستان سپیدان استان فارس با توقیف سه دستگاه خودرو، ۴ هزار و ۸۰۰ کیلوگرم چوب جنگلی قاچاق کشف کردند.

کد مطلب: ۲۹۶۰۰۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا،سرهنگ سلطان محمدی با اعلام این خبر اظهار داشت: مأموران انتظامی شهرستان در اجرای طرح حفاظت از جنگل‌ها و مراتع، موفق به توقیف سه دستگاه خودرو وانت نیسان حامل چوب قاچاق شدند.
فرمانده انتظامی سپیدان افزود: در بازرسی از این خودروها 4 هزار و 800 کیلوگرم چوب جنگلی قاچاق کشف شد و در این رابطه 4 نفر متهم دستگیر و پرونده مقدماتی تشکیل شد.

پژو پارس با 36 میلیون خلافی در پارکینگ

یک دستگاه خودرو پژو پارس با 36 میلیون و 580 هزار ریال خلافی توقیف و روانه پارکینگ شد.

رئیس پلیس‌راه شمالی فارس در این زمینه بیان داشت: مأموران پلیس‌راه «قائمیه - کازرون» یک دستگاه خودرو پژو پارس را جهت بررسی سوابق و مدارک متوقف کردند.
سرهنگ کسری سیروسی خاطرنشان کرد: پس از استعلام‌های صورت گرفته مشخص شد خودرو دارای 36 میلیون و 580 هزار ریال خلافی است.
وی افزود: خودرو جهت سیر مراحل قانونی به پارکینگ انتقال داده شد.

اعتراف سارقان سابقه‌دار به 25 فقره سرقت سیم برق

رئیس پلیس آگاهی استان فارس از دستگیری دو سارق سیم‌های برق و کشف 25 فقره سرقت از آن‌ها خبر داد.
سرهنگ سیروس حیدری با اعلام این خبر گفت: مأموران گشت کلانتری «فخرآباد» شیراز هنگام گشت زنی در حوزه استحفاظی خود به 2 نفر مظنون و آن‌ها را دستگیر کردند.
وی افزود: مأموران در بازرسی بدنی از متهمان یک عدد سیم‌چین مخصوص بریدن سیم برق کشف و پس از انتقال به کلانتری و تشکیل پرونده به پلیس آگاهی انتقال داده شدند.
رئیس پلیس آگاهی فارس بابیان اینکه در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد هر دو نفر دارای سوابق متعدد کیفری در زمینه سرقت می‌باشند، افزود: تحقیقات جامع از متهمان انجام و تاکنون به 25 فقره سرقت سیم‌های برق در سطح شهرستان شیراز اقرار کردند.
سرهنگ حیدری بابیان اینکه در این زمینه صحنه‌های سرقت بازسازی و متهمان تحویل مرجع قضائی شدند افزود: تلاش برای دستگیری خریدار اموال مسروقه ادامه دارد.

کشف 215 هزار و 600 نخ سیگار قاچاق در «لامرد»

با تلاش مأموران انتظامی شهرستان «لامرد» استان فارس 215 هزار و 600 نخ سیگار قاچاق در بازرسی از یک دستگاه خودرو پژو 405 کشف شد.
فرمانده انتظامی شهرستان «لامرد» با اعلام این خبر گفت: مأموران یگان امداد شهرستان هنگام گشت زنی دریکی از محله‌های شهرستان به یک دستگاه سواری پژو 405 مظنون شدند.
سرهنگ اکبر زلفی تصریح کرد: راننده خودرو به‌محض مشاهده مأموران اقدام به فرار کرد که پس از طی مسافتی تعقیب و گریز خودرو متوقف و در بازرسی از آن 215 هزار و 600 نخ سیگار قاچاق کشف شد.
وی عنوان کرد: در این رابطه راننده خودرو دستگیر و جهت انجام تحقیقات تکمیلی به مقر انتظامی انتقال داده شد.

کشف 150 کیلوگرم گوشت غیربهداشتی در «ممسنی»

فرمانده انتظامی شهرستان «ممسنی» استان فارس از کشف 150 کیلوگرم گوشت غیربهداشتی و آلوده خبر داد.
سرهنگ داوود امجدی در این زمینه گفت: در پی کسب خبری مبنی بر نگهداری گوشت غیرمجاز در یک واحد قصابی در شهرستان، موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران قرار گرفت.
وی تصریح کرد: مأموران پس از حضور در محل مقدار 150 کیلوگرم گوشت غیربهداشتی را توقیف و متصدی واحد صنفی مذکور را جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی کردند.

سارقان خودرو در دام پلیس فارس

فرمانده انتظامی شهرستان شیراز از دستگیری دو سارق خودرو در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ بهادر اسماعیلی در این زمینه گفت: در پی سرقت پلاک یک دستگاه خودرو پراید و همچنین سرقت یک دستگاه خودرو پژو 405 در شهر شیراز، موضوع شناسایی و دستگیری سارقان به‌صورت ویژه در دستور کار عوامل گشت این فرماندهی قرار گرفت.
وی اظهار داشت: مأموران هنگام گشت زنی دریکی از محله‌های شهر شیراز به یک دستگاه خودرو پژو 405 با دو نفر سرنشین مظنون شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان شیراز افزود: راننده خودرو به‌محض مشاهده مأموران اقدام به فرار کرد که پس از طی مسافتی تعقیب و گریز درنهایت خودرو موردنظر در محور شیراز- زرقان متوقف و در استعلام‌های انجام‌شده مشخص شد پلاک خودرو متعلق به یک دستگاه پراید مسروقه است.
سرهنگ اسماعیلی با اشاره به دستگیری راننده و سرنشین خودرو تصریح کرد: در بازرسی از خودرو دوقبضه سلاح سرد، یک عدد قیچی آهن‌بر جهت بریدن قفل‌های خودرو و یک دستگاه دوربین نقشه‌برداری کشف شد.
وی خاطرنشان کرد: متهمان به کلانتری مربوطه تحویل و خودرو توقیف‌شده نیز به پارکینگ انتقال داده شد. وی گفت: تحقیقات بیشتر پلیس در این خصوص ادامه دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار