مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل:

برخورد با عاملان قاچاق محصولات جنگلی در اردبیل تشدید می‌شود

اردبیل (پانا) - مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل گفت: با تلاش‌های ماموران یگان حفاظت از منابع طبیعی استان محموله قاچاق چوب جنگلی از قاچاقچیان کشف و ضبط و اقدامات لازم برای رسیدگی به این تخلفات پیگیری شد.

کد مطلب: ۸۴۲۲۷۵
لینک کوتاه کپی شد
برخورد با عاملان قاچاق محصولات جنگلی در اردبیل تشدید می‌شود

شهامت هدایت در جمع خبرنگاران در اردبیل اظهار داشت : با تلاش‌های ماموران یگان حفاظت از منابع طبیعی استان محموله قاچاق چوب جنگلی که حامل 120 اصله قنداق قاچاق جنگلی بوده، از قاچاقچیان کشف و ضبط و اقدامات لازم برای رسیدگی به این تخلفات پیگیری شد .

وی بیان کرد: این تعداد محصولات چوب قاچاق جنگلی از افراد سودجو و فرصت‌طلبی که از استان همجوار قصد قاچاق و وارد کردن آن را به اردبیل داشتند کشف شده و در این رابطه یک نفر متخلف دستگیر و با تشکیل پرونده برای رسیدگی به تخلف مرتکب شده به مراجع قضایی استان معرفی شد .

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان از تشدید نظارت و بازرسی ماموران یگان حفاظت از منابع طبیعی بر عرصه‌های جنگلی خبر داد و افزود: در راستای جلوگیری از فعالیت‌های افراد سودجو و متخلف و تخریب جنگل‌ها تلاش و جدیت بر این است تا عرصه را بر قاچاقچیان و سودجویان تنگ کنیم که در این زمینه فعالیت‌های شبانه روزی و بازرسی‌های لازم از گلوگاه‌های قاچاق در سطح استان انجام می‌شود .

هدایت با اشاره به نقش مشارکت و همکاری مردمی برای حفاظت از عرصه‌های جنگلی تصریح کرد: منابع طبیعی متعلق به همه مردم است و تجاوز به آن تجاوز به حقوق دیگران است که در زمینه حفاظت از منابع طبیعی و جنگل‌ها همگان وظیفه مهمی داریم و انتظار می‌رود در این راستا با هوشیاری لازم مردم هرگونه فعالیت‌های متخلفانه از قاچاقچیان را اطلاع‌رسنی کنند تا با اقدامات به موقع و سریع از ادامه فعالیت متخلفان جلوگیری کرده و از عرصه‌های جنگلی حراست کنیم .

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در این زمینه بیان کرد: در سال گذشته در این حوزه اقدامات خوبی انجام شده است و امسال نیز در راستای تداوم این اقدامات برخورد با عاملان قاچاق محصولات جنگلی در اردبیل تشدید می‌شود که امیدواریم این امر زمینه‌ساز کاهش دست‌درازی به منابع جنگلی و طبیعی در سطح استان و کاهش فعالیت‌های متخلفانه در این حوزه شود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار