مدیر منطقه یك شهرداری همدان خبر داد:

مشاركت اساتید و دانش آموختگان رشته معماری در طراحی پروژه های شهرداری

خبرگزاری پانا: مدیر منطقه یك شهرداری همدان از مشاركت اساتید و دانش آموختگان رشته معماری در طراحی پروژه های شهرداری منطقه یك همدان خبر داد.

کد مطلب: ۲۹۱۲۴۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، مهدی مجیدی با اعلام این خبر گفت: در راستای ارتباط با دانشگاهیان و استفاده از ظرفیت مثبت دانش‌آموختگان رشته معماری، با هماهنگی گروه معماری دانشكده شهید مفتح، طراحی مبلمان شهری بلوار ارم و نیز طراحی پیاده‌راه و جداره شهری بلوار شهید اسلامیان (استادان) به عنوان موضوع درسی دانشجویان رشته معماری مطرح و با هماهنگی مدیرگروه معماری این دانشكده اسكیس‌ها و طرح‌های دانشجویی در این زمینه تهیه می‌شود.

وی افزود: در نظر است در هفته پژوهش با مشاركت شهرداری منطقه یك، نمایشگاه آثار منتخب دانشجویی با حضور مسؤولان و مدیران شهری برگزار و طرح‌های برگزیده دانشجویان معرفی شود.

حمید ممانی رئیس گروه معماری دانشكده شهید مفتح نیز با استقبال از دعوت شهرداری منطقه یك برای این همكاری بیان داشت: تعریف موضوعات اجرایی و كاربردی در ارتقای سطح دانش و مهارت دانشجویان بسیار مؤثر است و امیدواریم این همكاری فتح بابی باشد برای ادامه همكاری‌ها در ارتباط سازنده دانشگاه و مدیریت شهری، چراكه اگر مدیران اجرایی و متولیان شهری از این اقدامات حمایت كنند مراكز دانشگاهی آماده همكاری علمی با مجموعه مدیریت شهری هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار