نماینده مردم میانه در مجلس:

سد شهریار میانه تامین‌کننده آب صنعتی و کشاورزی گیلان شده است

خبرگزاری پانا:نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی گفت:سد شهریار در شهرستان میانه احداث شده اما رسوب‌گیر سد منجیل و مخزن تامین آب صنعتی و کشاورزی گیلان شده است.

کد مطلب: ۲۸۹۵۶۱
لینک کوتاه کپی شد


به گزارش خبرگزاری پانا، محمدعلی مددی در نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان و کمیته برنامه‌ریزی شهرستان میانه اظهار کرد: دولت موظف است به تمام تعهدات خود در سطح جامعه از جمله در شهرستان میانه عمل کند.

وی افزود: سد شهریار در شهرستان میانه احداث شده اما رسوب‌گیر سد منجیل و مخزن تامین آب صنعتی و کشاورزی گیلان شده و در قبال آن دولت متعهد به اجرای 12 هزار هکتار از پایاب سد شده اما تا به حال اجرا نشده است.

مددی با بیان اینکه توسعه بخش کشاورزی نیازمند زمین، آب و نیروی انسانی است، افزود: تمام این ظرفیت‌ها، منابع موجود در شهرستان و موقعیت جغرافیایی ویژه آن زمینه و بستر مناسب در شهرستان را برای توسعه همه جانبه فراهم آورده است اما نیازمند مدیریت و برنامه‌ریزی صحیح است.

وی بر شناسایی ظرفیت‌های موجود و بررسی آنها برای پالایش منطقه در سند توسعه شهرستان تاکید کرد و افزود: توزیع عادلانه ثروت در جامعه امری ضروری است که این امر در شهرستان ما اتفاق نیفتاده در حالی که شهرستان میانه از نظر موقعیت جغرافیایی به چهار استان متصل بوده و یک‌سوم آب‌های جاری استان را داراست.

مددی از راه‌اندازی بانک صنعت و معدن برای نخستین بار در میانه، پروژه در حال اجرای خانه فرهنگ مهر برای رفاه و آسایش فرهنگیان بازنشسته، خانه پرتو درمانی با تجهیزات سی تی اسکن، MRI، و سونوگرافی و پروژه سینمای دیجیتال در میانه با 32 میلیارد ریال و پیگیری مجدانه راه ریلی میانه خبر داد و افزود: حرکت‌های اصولی برای مطالبات مردم در شهرستان در طول دولت‌های گذشته و فعلی انجام شده اما این شهرستان نیازمند توسعه هرچه بیشتر در حد نام و جایگاه مردم آن است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار