سهمیه اعتبارات امسال طرح ویژه بهسازی مسکن روستایی استان12هزار واحد است

خبرگزاری پانا: در جلسه توزیع سهمیه بانکی تسهیلات طرح ویژه بهسازی و نوسازی مسکن روستایی که سهمیه استان امسال ،12هزار واحد اعلام شده، بر نوسازی واحدهای فرسوده وکم دوام روستایی تاکید شد.

کد مطلب: ۲۸۶۴۳۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، در راستای ابلاغ اعتبارات سال 1393 طرح ویژه بهسازی و نوسازی مسکن روستایی از سوی بانک مرکزی و هماهنگی لازم جهت توزیع تسهیلات بین بانکهای عامل جلسه ای با حضور نمایندگان بانکهای ملی ، تجارت ، رفاه ، سپه ، صادرات و معاونت اموربازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن در محل سالن اجتماعات بنیادمسکن انقلاب اسلامی استان تشکیل گردید .

درابتدااین جلسه پیراهنیان معاون اموربازسازی و مسکن روستایی بنیادمسکن انقلاب اسلامی ضمن خوش آمد گویی به میهمانان وتاکید بر نوسازی واحدهای فرسوده وکم دوام روستایی گزارشی از روند اجرای طرح ویژه بهسازی و نوسازی مسکن روستایی و مقاوم سازی واحدهای مسکونی روستایی به حضار ارایه نمودند .

پیراهنیان نیز با تقدیر از عملکرد بانکهای عامل در پرداخت تسهیلات به متقاضیان اظهار امیدواری کردند که این روند مثبت در ادامه این طرح نیز ادامه یابد.

در ادامه جلسه پس از بررسی های لازم نسبت به تعیین سهمیه شعب بانکهای عامل در شهرستانها و توزیع سهمیه شعب عامل با توجه به نیازهای شهرستانها اقدام گردید .

در پایان جلسه ضمن تقدیر مجدد از همکاری بانکها ، برتعامل وهماهنگی بیش از پیش برای تحقق اهداف مقاوم سازی واحدهای مسکونی روستایی تاکید شد وهمچنین بر پیگیری اقساط معوقه در شهرستانها و لزوم تشکیل کمیته های پیگیری اقساط معوقه در شهرستانها تاکیدگردید .

شایان ذکر است،سهمیه استان در تسهیلات طرح ویژه بهسازی و نوسازی مسکن روستایی در سال 1393به تعداد 12000 واحد می باشد که این تسهیلات با سقف فردی تسهیلات به مبلغ 150 میلیون ریال به عاملیت بانکهای ملی -تجارت -رفاه -سپه -صادرات -ملت پرداخت خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار