کارشناس تسهیلات بنیاد مسکن استان گلستان

69 فقره سهمیه مسکن برای خانوارهای مستضعف گلستانی

گرگان(پانا)-در سال جاری تعداد 69 فقره سهمیه به استان گلستان پیش‌بینی شد که این طرح در حال عملیاتی شدن است.

کد مطلب: ۸۲۶۳۲۱
لینک کوتاه کپی شد
69 فقره سهمیه مسکن برای خانوارهای مستضعف گلستانی

رضا محسنی، کارشناس تسهیلات بنیاد مسکن استان گلستان اظهار کرد: در سال 1397 تعداد 69 فقره سهمیه به استان گلستان پیش‌بینی شده است که این طرح در حال عملیاتی شدن است و پرونده‌ها تشکیل شده است و به بانک‌ها معرفی می‌شوند.

وی تهیه مسکن برای خانوار دارای معلول و مستضعف را مهم خواند و تصریح کرد: یکی از اقدامات شاخص بنیاد مسکن که طی سال‌های اخیر صورت گرفته است تفاهم‌نامه بین سه دستگاه اجرایی بنیادمسکن، سازمان بهزیستی و بنیاد مستضعفان منعقد شده است.

کارشناس تسهیلات بنیاد مسکن استان گلستان با تاکید بر اینکه اولویت تهیه مسکن برای خانوارهای دارای حداقل دو عضو معلول است، ابراز کرد: در این تفاهم‌نامه تامین مسکن خانوارهای دارای حداقل دو عضو معلول به عنوان یک اولویت در نظر گرفته شده است.

محسنی با بیان اینکه طی دو سال گذشته 129 فقره سهمیه مسکن به گلستان اختصاص یافت، خاطرنشان کرد: در سال‌های 1395 و 1396 تعداد 129 فقره سهمیه به استان گلستان تعلق گرفت که این طرح با هماهنگی سه دستگاه اجرایی بنیادمسکن، سازمان بهزیستی و بنیاد مستضعفان صورت گرفته بود و به طور صد درصد این طرح در استان گلستان جذب شد.

وی از اجرایی شدن طرح تهیه مسکن برای خانوارهای دارای عضو معلول در سطح استان گلستان خبر داد و تصریح کرد: در سال 1397 تعداد 69 فقره سهمیه به استان گلستان پیش‌بینی شده است که این طرح در حال عملیاتی شدن است و پرونده‌ها تشکیل شده است و به بانک‌ها معرفی می‌شوند.

کارشناس تسهیلات بنیاد مسکن استان گلستان با بیان اینکه متقاضیان ساخت مسکن از مبلغ 18 میلیون تومان کمک بلاعوض برخوردار خواهند بود، اذعان کرد: متقاضیان ساخت مسکن در این طرح علاوه بر اینکه از تسهیلات قرض‌الحسنه طرح ویژه برخوردار می‌شوند که مبالغ این تسهیلات 18 و 20 میلیون تومان متغیر است از مبلغ 18 میلیون تومان کمک بلاعوض نیز برخوردار می‌شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار