مدیر مرکز حوادث و فوریت های پزشکی فارس:

رشد 5 درصدی انتقال مصدومان تصادفات جاده ای توسط اورژانس فارس

خبرگزاری پانا: مدیر مرکز حوادث و فوریت های پزشکی فارس گفت: اورژانس استان فارس در انتقال مصدومان تصادفات جاده ای نسبت به سال گذشته پنج درصد رشد داشته است.

کد مطلب: ۲۷۸۵۲۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، کامران فیروزی اظهار داشت: این موضوع به معنای آن است که نسبت به سال های قبل حضور اورژانس فارس در صحنه حوادث بیشتر شده و مصدومان بیشتری انتقال یافته اند.
وی ادامه داد: مرگ بین راهی مصدومان نسبت به نورم کشوری با کاهش مواجه بوده و کیفیت خدمات ارائه شده به مصدومان تا بیمارستان ارتقا یافته است.
مدیر مرکز حوادث و فوریت های پزشکی فارس با بیان اینکه پوشش راه های اصلی در سطح استان توسط اورژانس مطابق با استانداردهای اورژانس کشور است، افزود: میزان 30 درصدی تصادفات در در راه های فرعی و روستایی قابل توجه است.
فیروزی عنوان کرد: در صورت تامین اعتبار اولیه 500 میلیون تومان آمادگی توسعه پایگاه های اورژانس فارس وجود دارد.
وی گفت: در سطح استان فارس 157 پایگاه اورژانس وجود دارد که 100 مورد آن ها از پایگاه های جاده ای هستند و حداقل به 50 پایگاه جاده ای دیگر در استان نیاز است.
مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی فارس اظهار کرد: توسعه اورژانس هوایی فارس مورد تایید قرار گرفته و قرار است در قالب طرح تحول سلامت دو پایگاه دیگر در جنوب و شمال استان فارس احداث شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار