مشاور جوان استاندار گلستان:

تشکیل کارگروه تخصصی توسعه، اشتغال، فرهنگی ورزشی اجتماعی

خبرگزاری پانا: مشاوران جوان فرمانداری ها در هر شهرستان، می بایست با حضور مشاوران جوان ادارات مرتبط و جوانان صاحبنظر به جهت بهبود فرآیند مشاوره، سه کارگروه تخصصی توسعه، اشتغال، فرهنگی ورزشی اجتماعی را شکل دهند.

کد مطلب: ۲۶۹۲۱۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا: علی نصیبی که در نشست مشاوران جوان فرمانداری های گلستان سخن می گفت، خاطرنشان کرد: شورای مشورتی جوانان در سطح استان راه اندازی شده و در سطح شهرستان های استان نیز مشاوران با هماهنگی های فرمانداران، می بایست نسبت به راه اندازی شورای مشورتی شهرستان، اقدام نمایند.

وی افزود: این شوراها، همانند مجلسی خُرد در حوزه جوانان عمل کرده و پیگیری مطالبات نسل جوان، ارائه مشورت های لازم به مدیران مرتبط، و ... را بر عهده دارند.

مشاور استاندار گلستان گفت: شورای مشورتی، به نحوی قشر جوان شهرستان را نمایندگی کرده و در انتخاب اعضای آن می بایست هم جوانان فعال حوزه های مختلف شهرستان و هم تنوع جغرافیایی، و... را لحاظ کرد.

شورای مشورتی جوانان در شهرستان های استان تشکیل می شود

علی نصیبی خاطرنشان کرد: مسئولیت شورای مشورتی جوانان شهرستان ها بر عهده مشاور جوان فرمانداری ها می باشد و آنان در انتخاب اعضاء شورای مشورتی و تعیین رویکرد های این شوراء، می بایست هماهنگی لازم را با فرمانداران داشته باشند.

وی اظهار داشت: آئین نامه داخلی شورای مشورتی استان تهیه و در سایت مشاور جوان استانداری قرار داده شده، و مشاوران فرمانداری ها می توانند به عنوان یک الگو جهت شوراهای شهرستانی از آن استفاده کنند.

مشاور جوان استاندار، همچنین بر تشکیل اتاق فکر توسط مشاوران فرمانداری ها تأکید کرد و گفت: به جهت بهره گیری از خرد جمعی در انجام فعالیتها و برنامه ریزی مناسبتر برای استفاده بهتر از ظرفیت های موجود، مشاوران فرمانداری ها می بایست با گرد هم آوردن افراد صاحبنظر در حوزه جوانان تحت عنوان اتاق فکر، و برگزاری منظم جلسات، زمینه استفاده از مناسبترین راهکارها جهت فعالیت های این حوزه را فراهم نمایند.

علی نصیبی خاطرنشان کرد: مشاوران جوان فرمانداری ها در هر شهرستان، می بایست با حضور مشاوران جوان ادارات مرتبط و جوانان صاحبنظر به جهت بهبود فرآیند مشاوره، سه کارگروه تخصصی توسعه، اشتغال، فرهنگی ورزشی اجتماعی را شکل دهند.

مشاور استاندار همچنین بر لزوم تشکیل کمیته های اقشار در گذر زمان و نیز اهتمام جهت ساماندهی این کمیته ها تأکید کرد.

وی در بخش دیگری از سخنانش ضمن تشکر از اقدامات مناسب و ریشه ای برخی مشاوران جوان فرمانداری ها، خواستار پویایی و نشاط بیش از پیش در فعالیت ها و دوری گزینی از تمرکز بر اقدامات کلیشه ای و تکراری، و فاقد نوآوری و خلاقیت شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار