در نیمه نخست امسال ثبت شد؛

تحویل بیش از ٧٨٠ میلیون لیتر سوخت به ایرلاینهای ایرانی و خارجی

خبرگزاری پانا: شرکتهای هواپیمایی مسافربر ایرانی و خارجی ( ایر لاینها) در نیمه نخست امسال، بیش از ٧٨٠ میلیون لیتر بنزین ویژه هواپیما (سوخت جت) دریافت کردند.

کد مطلب: ۲۶۷۴۶۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا ، رئیس اداه کل سوختگیری هواپیمایی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران با تاکید بر اهمیت سوخت رسانی بدون وقفه به شرکتهای هواپیمایی مسافربر، گفت: در ٦ ماه نخست امسال، ٧٨٥ میلیون و ٧٩ هزار و ٨٨٠ لیتر سوخت به خطوط هواپیمایی ایرانی و خارجی تحویل شده است.

علی هرندی با بیان این که میزان سوخت تحویلی به ایرلاینها اعم از داخلی و خارجی، در ١٨٦ روز نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال پیش ٦٦ میلیون و ١٠٥ هزار لیتر افزایش داشته است، اظهار کرد: در مدت ماشبه سال گذشته مقدار سوخت تحویل داده شده به شرکتهای هواپیمایی مسافر بر، ٧١٨ میلیون و ٩٧٤ هزار و ٥٢٠ لیتر بوده است.

به گفته رئیس اداره کل مرکز سوختگیری هواپیمایی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران، در میان شرکتهای هواپیمایی مسافر بر داخلی، "ایران ایر" بیشترین سوخت را دریافت کرده است.

هرندی به شانا گفت: بطور میانگین نزدیک به ١٠ درصد از مجموع سوخت تحویلی به هواپیماهای مسافر بر در نیمه نخست امسال، به شرکتهای هواپیمایی مسافر بر خارجی مربوط می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار