مسئول نمایندگی راه و شهرسازی احمد آباد خبر داد:

عملیات ساخت باند دوم محور باغچه - تربت حیدریه (کنار گذر رباط سفید ) تکمیل می شود

خبرگزاری پانا: مسئول نمایندگی راه و شهرسازی احمد آباد گفت: باند دوم محور باغچه - تربت حیدریه (کنار گذر رباط سفید) تکمیل می‌شود.

کد مطلب: ۲۶۶۲۲۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی، مهندس حسین خیرخواه با بیان اینکه افزایش ایمنی سفر و کاهش تصادفات جاده‌ای متعدد در سالیان گذشته باعث بروز خسارت جانی و مالی می‌شد، که این اقدام موجب کاهش تصادفات در این محور می‌شود.

وی گفت : محور باغچه - تربت حیدریه یکی از محورهای مهم ترانزیت کالا و مسافر است، از این رو، ارتقای کیفی و کمی این مسیر یکی از دغدغه‌های ما به شمار می‌رود.

وی با بیان اینکه عملیات تكمیلی باند دوم محور باغچه - تربت حیدریه (کنار گذر رباط سفید) از ابتدای سال جاری آغاز و در حال انجام است و تا كنون 31 % پیشرفت داشته است، افزود: در طول اجرای این پروژه عملیات پی كنی، قالب بندی، خاكریزی، آرماتوربندی و خاكبرداری به ترتیب بیشترین درصد پیشرفت فیزیكی را در محور مذکور داشته اند.

مهندس خیر خواه با بیان اینکه فعالیت در عرصه راه‌سازی یک نوع جهاد است، خاطرنشان کرد: بطور متوسط روزانه 35 دستگاه ماشین آلات از قبیل 2 دستگاه گریدر، 6 دستگاه لودر، 4 دستگاه غلطک راهداری و 2 دستگاه غلطک لاستیكی و 1 دستگاه غلطک آهنی آسفالت ، 2 دستگاه دالپر، 2 دستگاه تراک میكسر، 1 دستگاه بیل مکانیکی، 2 دستگاه جرثقیل 20 تن، 2 دستگاه آبپاش و 9 دستگاه کامیون جهت تهیه و حمل مصالح و آسفالت و همچنین یک دستگاه قیر پاش و یک دستگاه فینیشر جهت انجام این پروژه بکارگیری شده است.

وی با بیان اینکه همه اراده ها برای خدمت رسانی جدی است و مردم نیز بزودی شاهد به ثمر نشستن اراده مسوولان در راستای خدمات رسانی هر چه بیشتر خواهند بود، گفت : برای دو بانده شدن این محور بالغ بر 220 میلیارد ریال اعتبار برآورد شده است، كه در صورت تأمین و تخصیص اعتبار لازم ، پروژه ظرف مدت یك سال به اتمام می رسد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار