مدیر توزیع برق محلات به پانا خبر داد:

تبدیل شبکه های سیم مسی محلات به کابل های خودنگهدار

خبرگزاری پانا: مدیر توزیع برق شهرستان محلات گفت: شبکه های سیم مسی این شهرستان از ابتدای آبان ماه به کابل های خودنگهدار تبدیل خواهند شد.

کد مطلب: ۲۶۶۱۸۰
لینک کوتاه کپی شد

مجید مامقانی نژاد در گفت و گو با خبرنگار پانا، افزود: در این پروژه که به صورت استانی انجام خواهد شد قرار است حدود 200 کیلومتر از شبکه های سیم مسی استان که در شبکه فشار ضعیف استفاده می شوند به شبکه های کابل خودنگهدار تبدیل شوند.

وی بیان کرد:در همین راستا و در سطح شهرستان محلات نیز 20 کیلومتر از این شبکه ها جایگزین خواهد شد که 10 کیلومتر آن در شهر محلات و 10 کیلومتر دیگر هم در شهر نیم ور و روستاهای لریجان و نخجیروان پیش بینی شده است.

مدیر توزیع برق محلات عنوان کرد:قصد داریم تا در این پروژه شبکه های دارای سیم مسی را که فرسوده می باشند و در معرض عوامل جوی و سرقت قرار دارند و از طرف دیگر به دلیل اتصال آنها با شاخه های درختان باعث بروز خاموشی می شوند به طور کلی جمع آوری نماییم و از کابل های آلومینیومی خودنگهدار که هیچکدام از این مشکلات را ندارند به جای آنها استفاده کنیم.

مامقانی نژاد تصریح کرد: این کابل ها از نظر زیبایی محیط و مبلمان شهری نیز وضعیت بهتری ایجاد می کنند و جایگزین مناسبی برای سیم های مسی هستند.

وی خاطر نشان کرد: این طرح در محلات از اول آبان به مدت دو ماه انجام خواهد شد و هزینه انجام تمام 20 کیلومتر پیش بینی شده بالغ بر 3 میلیارد ریال است.

مدیر توزیع برق محلات در پایان با اشاره به مسیرهای مورد نظر در سطح شهر محلات به منظور اجرای پروژه گفت:تمام مسیر خیابان 15 خرداد از میدان امام حسین (ع) تا میدان حاج آقا مصطفی و همچنین خیابان شهید قندی جنوبی و شمالی و تمام کوچه های فرعی و مبادی ورودی و خروجی از این خیابان ها در طرح فوق اجرایی خواهند شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار