نوراله زاده در ریاست مرکز مطالعات و پژوهش های شورا ابقاء شد

خبرگزاری پانا: سخنگوی شورای اسلامی شهر همدان گفت: در جلسه صحن شورا برای تعیین رئیس مرکز مطالعات و پژوهش های شورا پس از رای گیری و تصمیم اعضاء ، نرگس نوراله زاده مجددا به ریاست این مرکز انتخاب شد .

کد مطلب: ۲۶۱۷۴۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا و به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر همدان ،کامران گردان با اعلام این خبر اضافه کرد:مرکز مطالعات و پژوهش های شورا با هدف حل مسائل و مشكلات مدیریت شهری و برنامه‌ریزی توسعه شهر همدان با استفاده از ظرفیت فكری نخبگان و ظرفیت علمی دانشگاهیان تشكیل شده است که مباحث مدیریت شهری به صورت علمی در این مركز مورد بررسی قرار می‌گیرد.

گردان با اشاره به تشکیل اتاق فکر در مرکز مطالعات و پژوهش های شورا اظهار کرد: در اتاق فكر در حوزه‌های تخصصی ایده‌ها و نظرات متخصصان امر جمع‌آوری می‌شود، این ایده‌ها در شورای پژوهش مطرح شده و مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد و در نهایت در صورت نیاز برای آنها طرح پژوهشی تدوین و پس از تصویب شورا در اولویت اجرایی قرار می گیرد.

وی افزود: همچنین در كمیسیون‌های شورای اسلامی شهر همدان اگر موضوعی نیازی به اخذ نظرات كارشناسان و صاحبنظران داشته و یا نیاز به مطالعه بیشتری برای آن احساس شود موضوع موردنظر به مركز مطالعات و پژوهش ارجاع داده شده و در مرکز مراحل بررسی بر روی موضوع انجام می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار