مشاور عالی رئیس جمعیت هلال احمر کشور:

جمعیت هلال احمر ایران در میان سازمان های خیریه و امدادی جهان از جایگاه ویژه ای برخوردار است

خبرگزاری پانا: مشاور عالی رئیس جمعیت هلال احمر کشور گفت: جمعیت هلال احمر ایران در میان سازمان های خیریه و امدادی جهان از جایگاه ویژه ای برخوردار است

کد مطلب: ۲۵۷۴۰۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، دکتر محمد تقی خانی در مراسم تکریم و معارفه مدیرعامل اسبق و جدید جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی گفت: جمعیت هلال احمر از نهاد هایی است که در میان سازمان های خیریه و امدادی جهان از جایگاه ویژه ای برخوردار است.

مشاور عالی رئیس جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران با اشاره به آموزش امدادی با توجه به نیاز جامعه ایران و جهان تصریح کرد: افزایش مهارت‌های امدادی از برنامه هایی است که برای خدمت‌رسانی بهتر به مردم در نظر گرفته است.

تقی‌خانی اظهار کرد: جمعیت هلال‌احمر با تاسیس دانشگاه های علمی- کاربردی و پذیرش دانشجویان در مقاطع کاردانی و کارشناسی به تربیت نیروهای امدادی و نجاتی تحصیل کرده و کارآمد اقدام کرده است.

وی در ادامه تاکید کرد: جمعیت هلال‌احمر جمهوری اسلامی ایران جایگاه خوبی در میان صلیب سرخ و هلال‌احمر داشته و در آموزش امدادگران نقش محوری ایفا می‌کند.

مشاور عالی رئیس جمعیت هلال احمر کشور افزود: تکمیل اقدامات و برنامه‌های ناتمام، از دیگر برنامه‌های مهم جمعیت آذربایجان غربی است که در دستور کار این نهاد قرار دارد.

تقی خانی تصریح کرد: مردم، سازمان ها و دستگاه های دولتی و غیر دولتی همواره، همراه و پشتیبان هلال احمر بوده و هستند و در جهت حل مشکلات این مجموعه و خدمت‌رسانی به مردم آسیب‌دیده و نیازمند تلاش می کنند که این موضوع امری مبارک و مسرت بخش است.

وی با تاکید بر اهمیت حضور و ادامه فعالیت دکتر زینالپور در جمعیت هلال احمر گفت: دکتر زینالپور را از خانواده بزرگ هلال احمر میدانیم و برای وی تودیع نداریم و از تجربیات ایشان استفاده خواهیم کرد.

مشاور عالی رئیس جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران، با اشاره به روحیه و پشتکار موجود در دکتر زکریایی اظهار امیدواری کرد که وی با به کارگیری تمام ظرفیت های درون سازمان و برون سازمانی بتواند، جمعیت هلال احمر را در ابعاد مختلف آموزش، امدادی و نجاتی به اهداف عالی جمعیت نزدیک کند و خدمات ارزنده ای را در این مجموعه به یادگار بگذارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار