فرماندار اسلامشهرخبرداد: ممنوعیت فعالیت خیریه‌های بدون مجوزدر اسلامشهر

اسلامشهر(پانا) - فرماندار شهرستان اسلامشهر گفت: فعالیت خیریه‌های بدون مجوز پلیس امنیت غیر قانونی است و شهروندان اگر افرادی را مشاهده کردند که بدون مجوز مربوطه مشغول جمع آوری کمکهای مردمی هستند موارد مربوطه را به پلیس ۱۱۰ گزارش دهند.

کد مطلب: ۹۱۸۰۲۷
لینک کوتاه کپی شد
فرماندار اسلامشهرخبرداد: ممنوعیت فعالیت خیریه‌های بدون مجوزدر اسلامشهر

مسعود مرسلپوردر جلسه مدیران سازمان‌های مردم نهاد اسلامشهر اظهار داشت: با توجه به نزدیکی عید سعید فطر، شورای ذکات و فطریه شهرستان اطلاع رسانی لازم درخصوص واحدهای مجاز جمع آوری فطریه و محل استقرار آنها راخواهند داشت.

او در ادامه بر ضرورت ساماندهی خیریه‌های فعال شهرستان تاکید کرد و گفت: باید تمامی خیریه‌ها شناسائی و مورد تائید پلیس امنیت قرار گیرند تا خدای نکرده افراد سودجو در قالب این مراکز اقدام به سودجویی نکنند.

فرماندار اسلامشهر با بیان اینکه سازمانهای مردم نهاد و خیریه‌های اسلامشهر در صورت پرهیز از موازی کاری و با هم افزایی و کار مشارکتی توان انجام کارهای بزرگی در شهرستان دارند، افزود: باید نرم افزاری مشترک برای خیریه‌ها و کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی تهیه شود تا مشخص گردد چه کسانی به چه میزان کمک دریافت می کنند.

مرسلپورخاطر نشان کرد: یکی از مولفه‌های مهم سازمان‌های مردم نهاد پرهیز از فعالیت‌های سیاسی است،و اکثر این تشکل‌ها به دنبال اجرای برنامه‌های فرهنگی موثر هستند و در زمینه فعالیت‌های خیریه ای و حمایتی نیز اقدامات قابل تحسینی در اسلامشهر انجام شده است.

/خبرنگار: ساسان حق شناس/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار