دیدار مدیر آموزش و پرورش شیروان با دانش آموزان حائز رتبه تک رقمی کنکورسراسری 93

خبرگزاری پانا: خلیل چاره ساز مدیر آموزش و پرورش شهرستان شیروان با حضورمعاون آموزش متوسطه و جمعی از کارشناسان با دانش آموزان نخبه کنکور 93 دیدار کرد.

کد مطلب: ۲۵۰۱۵۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار آموزش وپرورش پانا: در این دیدار که با حضور در منزل دانش آموزان نخبه عطیه اسدی باغان رتبه 8 علوم انسانی ،علی اصغر حاجی زاده رتبه 9 ریاضی وعلی زارع رتبه 11 علوم تجربی انجام گرفت ، چاره ساز مدیر آموزش و پرورش شهرستان شیروان ، ضمن تبریک این موفقیت به دانش آموزان و خانواده های آنان و معلمان گفت : دانش آموزان شیروان دارای استعداد و توانمندی های قابل توجهی هستند که این استعداد ها بایستی در فضای تلاش و پشتکار شکوفا گردند.

وی افزود: در کنار تلاش و همت دانش آموزان والدین و معلمان بیشترین تلاش را برای پرورش نخبگان علمی به انجام می رسانند که بایستی مورد تقدیر واقع شده و دست بوسشان باشیم .
چاره ساز موفقیت دانش آموزان را باور فردی و همراهی پدر و مادر و معلمان دانست و خاطر نشان کرد : موفقیت نخبگان با لطف خداوند باعث ایجاد انگیزه میان دانش آموزان و موجب ایجاد جهش و نهضت علمی میان دانش آموزان شهرستان شد و باعث شد تا سطح علمی شهرستان و استان ارتقاء یابد .
وی نسبت به احترام والدین تاکید ویژه داشت و یاد آور شد نباید تکریم پدر و مادر فراموش شود چرا که تمام موفقیت ها حاصل زحمت و تلاش و پشتیبانی آنهاست .
چاره ساز از دانش آموزان خواست تا با حضور در مدارس شهرستان و ایجاد انگیزه دلایل موفقیتشان را در اختیار دانش آموزان قرار دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار