جلسه هماهنگی و برنامه ریزی برنامه های هفته دولت در فرمانداری بوشهر برگزار شد

خبرگزاری پانا : پیش از ظهرامروز جلسه هماهنگی و برنامه ریزی برنامه های هفته دولت به ریاست بخشعلی دهقائدی معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری بوشهربرگزار شد.

کد مطلب: ۲۴۴۲۵۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا ، در این جلسه دهقائدی با بیان این که ارائه خدمات دولت ، ارائه خدمات نظام است گفت: برنامه های ستاد گرامیداشت هفته دولت ،امسال از رویکرد عمرانی و اقتصادی با توجه ویژه ی مقام معظم رهبری به امر فرهنگ ،باید رویکرد فرهنگی نیز داشته باشد که این برنامه ها به طور ویژه ای پیگیری و اجرا شود و ادارات و نهادهای شهرستان نیزباید در اجرای هر چه بهتر برنامه ها همکاری و مشارکت لازم را داشته باشند.

معاون سیاسی فرمانداری بوشهر اظهار داشت : از آنجایی که گرامیداشت هفته دولت با یاد شهیدان رجایی و باهنر آمیخته است ، باید با تبیین راه و اندیشه های این بزرگمردان ، یاد و نام این شهیدان گرانقدر را گرامی بداریم.

وی افزود: هفته دولت فرصت مناسبی است تا مردم با خدمات مجموعه نظام بهتر آشنا شوند و از آنجایی که محور برنامه های هفته دولت فرهنگی است ،وظیفه ماست که در این مسیر به درستی حرکت کنیم.
لازم به ذکر است در این جلسه معاون سیاسی فرماندار طرح کلی برنامه های هفته دولت را بیان و خواستار برنامه ای مدون با هماهنگی کلیه دستگاهای اداری و اجرایی تا 2 روز آینده جهت اجرا در هفته دولت شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار