بازدید خبرنگاران دختر پانا مشهد از روزنامه خراسان

خبرگزاری پانا: در راستای آشنایی خبرنگاران پانا با تهیه و مراحل چاپ خبر اعضای این خبرگزاری، به همراه مسئولین ذیربط خود، از بخش های مختلف روزنامه خراسان، بازدید به عمل آوردند.

کد مطلب: ۲۳۹۳۱۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، تعدادی از خبرنگاران جوان خبرگزاری پانا، طی بازدید از بخش های لیتوگرافی، چاپ و تحریریه روزنامه خراسان، با چگونگی چاپ، توزیع و تنظیم خبر، آشنا شدند.

بیگی، مسئول روابط عمومی روزنامه خراسان، راهنمایی و هدایت این تیم بازدید كننده خبرنگار را بر عهده داشت.

به گفته ی وی، روزنامه ی خراسان، دارای یكی از مجهز ترین چاپخانه ها و دستگاه های چاپ سرد و گرم در كشور بوده كه چاپ روزنامه های خراسان، خراسان شمالی، خراسان رضوی، وقایع اتفاقیه و شهرآرا و همچنین ویژه نامه هایی از قبیل جیم، بایت و ... در این مركز صورت می گیرد.

علاوه بر روزنامه های ذكر شده، این مجتمع چاپ به چاپ انواع كتاب، بروشور، كاتالوگ، دفتر و... نیز اقدام می كند.

در بازدید از تحریریه، حیدری، مسئول صفحه ی ادب و هنر، ضمن پاسخگویی به سوالات خبرنگاران جوان، توضیحاتی نیز در خصوص نحوه ی تنظیم خبر ارائه داد.

حیدری، در پاسخ به سوال یكی از خبرنگاران واحد پانا، مبنی بر دلیل توجه بیش از حد به عنصر شهرت، در تهیه ی خبرهای این صفحه افزود: روزنامه ی خراسان، همواره از دیدگاه مخاطب محوری، مطالب موجود در صفحات را سازمان دهی می كند. با توجه به اینكه حدود 70 درصد از اخبار، مرتبط با حوزه ی سینما می باشد، ظرفیت پذیرش مخاطبان این صفحه نیز بیشتر از سایر حوزه های فرهنگ و ادب است.

و ی هم چنین بیان کرد: روزنامه ی خراسان، در راستای نوآوری در ارائه ی مطالب، بخش (كافه سینما) را به صفحه ی ادب و هنر افزوده كه با استقبال فراوانی از سوی مخاطبان رو به رو بوده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار