مسئول نمایندگی روزنامه خراسان از خبرگزار پانای قم بازدید کرد

قم (پانا)- با هدف آشنایی و تعامل سازنده رسانه های استان قم مسئول امور نمایندگی روزنامه خراسان از خبرگزاری پانا شعبه قم بازدید کرد.

کد مطلب: ۸۴۷۶۴۷
لینک کوتاه کپی شد
مسئول نمایندگی روزنامه خراسان از خبرگزار پانای قم بازدید کرد

پیش از ظهر امروز غیاثی مسئول روزنامه خراسان شعبه قم با پورمحمدیان رئیس سازمان دانش آموزی استان قم و جنتی سرپرست خبرگزاری پانا شعبه قم بازدید و از روند تهیه خبر و جذب خبرنگاران در خبرگزاری پانا مطلع شد.

پورمحمدیان هدف از تشکیل خبرگزاری پانا را دادن جرأت و عزت نفس به دانش آموزان و تربیت اجتماعی آنان دانست و گفت: طبق نظر مسئولین آموزش و پرورش کشور هر مدرسه و هر دانش آموز می تواند یک خبرنگار باشد و افق ایده آل ما در خبرگزاری پانا نیز دست یابی به این مهم است.

پورمحمدیان روند ارتباط رسانه ها با آموزش پرورش را مطلوب ندانست و از عدم حضور رسانه ها و پوشش اخبار آن انتقاد کرد و تأکید کرد: امروز آموزش و پرورش با داشتن بیشترین اتفاقات و مطالبات عمومی منبع عظیمی از خبر را داراست که متأسفانه مغفول واقع شده است.

غیاثی نیز در این دیدار ضمن تشکر از مسئولین پانای قم به جهت ایجاد تعامل سازنده با سایر خبرگزاری های استان از نحوه آموزش دانش آموزان در حیطه خبرنگاری تشکر و خواستار ارتباط هر چه بیشتر با این خبرگزاری شد.

گفتنی است خبرگزاری پانا یک خبرگزاری دانش آموزی در سطح کشور است که اکثر خبرنگاران آن را دانش آموزان آموزش دیده تشکیل می دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار