حمله خمپاره ای داعش به حرم الامامین العسکریین

خبرگزاری پانا: گروه تروریستی داعش عصر چهارشنبه حرم الامامین العسکریین علیهم السلام در شهر سامرا را هدف حمله خمپاره ای قرار دادند.

کد مطلب: ۲۳۴۰۹۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، یک منبع امنیتی عراق در سامرا با اعلام این خبر گفت: دو خمپاره روز چهارشنبه به سمت حرم مطهر شلیک شد اما این خمپاره ها به نزدیکی حرم اصابت کردند.

شبکه تلویزیونی العالم نیز گزارش داد ، در عملیات ارتش عراق با پشتیبانی جنگنده های نیروی هوایی در منطقه جرف الصخر در شمال بابل 42 تن از تروریست های داعش کشته و 20 نفر دیگر زخمی شدند.

در این عملیات همچنین یک منزل مسکونی بمب گذاری شده منهدم شد.

خبر دیگر اینکه صدها خانواده عراقی که به سبب حملات گروه تروریستی داعش به شهرها و محل سکونتشان ، آواره شده اند وارد نجف اشرف شدند.

ماهر العبیدی مدیر اداره مهاجرت نجف اشرف گفت : این آوارگان از مناطق مختلف نینوا ، کرکوک ، صلاح الدین ،‌بغداد و منطقه جرف الصخر به نجف اشرف آمده اند.

گزارشها حاکی است ، ارتش و نیروهای داوطلب مردمی عراق بعد از بیرون راندن تروریست ها از منطقه ای در اللطیفیه در جنوب بغداد و وارد کردن خسارت و تلفات سنگین به آنان ، کنترل منطقه را به دست گرفتند.

نظامیان عراقی دیروز نیز ابوعلاء الشامی مسئول جذب تروریست ها در استان الانبار را به هلاکت رساندند.

تروریست های داعش یک زن عراقی ساکن شهر موصل را به سبب مخالفت با شریعت اسلامی کشتند .

همچنین اعضای گروهک داعش یک کودک شش ساله را پس از اینکه اعضای گروه دولت اسلامی در عراق و شام را داعش نامید ، دستگیر و 60 ضربه شلاق زدند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار