رییس کل دادگستری گیلان؛

شعب ویژه برای برخورد با روزه خواران در دادسراهای گیلان تشکیل شد

خبرگزاری پانا: ˈ احمد سیاوش پور ˈ در نشست شورای برنامه ریزی دادگستری استان ماه مبارک رمضان را ماه برکت ، تقوا ، خودسازی و تزکیه روح دانست و بر ضرورت رعایت موازین اخلاقی و دینی در این ماه مبارک تاکید کرد.

کد مطلب: ۲۳۳۶۲۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا،سیاوش پور با اشاره به فرمایشات رهبرمعظم انقلاب در دیدار با مدیران دستگاه قضایی اظهار کرد: معظم له در این دیدار کار قوه قضاییه را بسیار اثربخش و تسری دامنه آن را به همه حکومت عنوان کردند.

سیاوش پور هماهنگی بین قوا ، جانشین پروری و تسریع در رسیدگی به پرونده های اجرای احکام را یکی دیگر از تاکیدات رهبر معظم انقلاب بیان کرد.

وی قوه قضاییه را تضمین کننده حق و عدالت دانست و افزود: حجم پرونده های موجود در دستگاه قضایی کشور در شأن نظام مقدس جمهوری اسلامی نیست و باید با رویکردهای پیشگیرانه و مناسب برای کاهش پرونده های قضایی تلاش کنیم .

وی مختومه کردن بیش از چهارصد هزار پرونده قضایی در مراجع ضایی استان طی سال گذشته را کاری بزرگ و طاقت فرسا دانست و افزود: برای کاهش زمان اطاله دادرسی و پرونده های اجرای احکام در سالجاری نیز برنامه ریزی مدونی صورت گرفته است .

سیاوش پور از تحقق کاهش 10 درصدی پرونده ها در فصل اول سال جاری توسط مراجع قضایی استان خبر داد و خاطر نشان کرد: تا پایان سال جاری 30 در صد از پرونده های موجود در دادگستری های استان کاهش خواهد یافت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار