سیزده عنوان برتر سهم صدا و سیمای مرکز زنجان از هجدهمین جشنواره تولیدات مراکز استان ها

خبرگزاری پانا: مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان گفت: 13 عنوان برتر و شایسته تقدیر سهم صدا و سیمای این مرکز از هجدهمین جشنواره تولیدات مراکز استان ها شد

کد مطلب: ۲۲۳۲۳۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس خبر پانا ، به نقل از روابط عمومی صداو سیمای مرکز زنجان مرتضی صفری افزود: جشنواره امسال به لحاظ تنوع، تعداد و کیفیت آثار ارایه شده بسیار برتر بوده و به همین دلیل رییس رسانه ملی آن را جشنواره جشنواره ها نامیده است .

وی به آثار راه یافته به مرحله داوری از سوی هنرمندان مرکز زنجان اشاره و ابرازکرد: در این دوره از جشنواره، 30 اثر از این مرکز به مرحله داوری راه پیدا کرده بود که از این میزان، 13 اثر عنوان برتر و شایسته تقدیر را از سوی داوران به خود اختصاص داد .

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان گفت: در بخش خبر، فریده السادات تقی زاده، عنوان گوینده برتر خبر رادیو، لیلا خطیبی و مریم محمدی هم از سوی هیات داوران به ترتیب به عنوان سردبیر برتر خبر رادیو و گزارشگر برتر در بخش گزارش های خبری معرفی شدند .

صفری افزود: هیات داوران در بخش تندیس خبر نیز از معاونت اطلاعات و اخبار مرکز زنجان به عنوان مرکز برتر تقدیر کردند .

وی با اشاره به دیگر بخش های جشنواره خاطرنشان کرد: در بخش سیما هم، حسن دهقان و غلامرضا مهدیون به عنوان تهیه کنندگان برتر برنامه های مناسبتی ویژه محرم معرفی شدند .

صفری با اشاره به اینکه در بخش رادیو فرید خطیبی برای صدابرداری برنامه ˈ آنایوردوم ˈ به عنوان صدابردار برتر مراکز کشور و خسرو رسولی برای تهیه کنندگی برنامه ˈ چمچه خاتون ˈ و موفقیت های برون مرزی و حضور در جشنواره های بین المللی معرفی اظهارکرد: التفات داوودی هم به عنوان آهنگساز موسیقی غواصان دریادل در این جشنواره حایز رتبه برتر شد .

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان گفت : دو گزارش خبری معاون اطلاعات و اخبار به نام های ˈ کولاک تا کودک ˈ و ˈ پیاده روی ˈ ، وب سایت صدا و سیمای مرکز زنجان و پژوهش ˈ امامزادگان ˈ آثار شایسته تقدیر صدا و سیمای این مرکز در جشنواره هجدهم بوده است .

صفری با اشاره به اختتامیه هجدهمین جشنواره تولیدات رادیو تلویزیونی صدا و سیمای مراکز استان ها افزود: اجرای اصغر داداشی افتخاری دیگر برای استان زنجان و این مرکز است .

وی ادامه داد: داداشی از بین همه مجریان شبکه های استانی معرفی شده به سوی معاون اموراستان ها، حایز شرایط لازم شناخته شد و با توانمندی و تسلط کافی در اختتامیه جشنواره هجدهم تحسین ریاست محترم رسانه ملی جناب آقای مهندس ضرغامی و سایر مسؤلان و هنرمندان حاضر در مراسم اختتامیه را نیز برانگیخت .

هجدهمین جشنواره تولیدات رادیو تلویزیونی صدا و سیمای مراکز استان ها با بیش از 700 هنرمند و داور از سراسر کشور در تبریز برگزار شد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار