«اختاپوس» سید جواد هاشمی پیشتاز اکران پاییزی شد

خبرگزاری پانا: فیلم سینمایی «اختاپوس» به کارگردانی سید جواد هاشمی با احتساب فروش آخر هفته این فیلم در تهران و شهرستان به مرز 600 میلیونی رسید.

کد مطلب: ۲۱۹۰۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس فرهنگی پانا، این روزها حال سینمای کشور به شدت بد است و اکثر فیلم های اکران پاییز کشور با فروش بسیار بدی مواجه شده اند و حتی نتوانسته اند حتی یک سوم هزینه خود را بدست بیاورند.

بر اساس این گزارش تا کنون فیلم اختاپوس به کارگردانی سید جواد هاشمی توانسته اند فروشی نزدیک به 600 میلیون تومان در تهران و شهرستان داشته باشد اما دیگر فیلم ها فروش بسیار ضعیفی داشته اند که در ذیل آمده است.

بر اساس این گزارش، اختاپوس با فروش 600 میلیونی در صدر فیلم های پاییز قرار گرفته است و در ادامه فیلم یکی می‌خواد باهات حرف بزنه منوچهر هادی با احتساب فروش تهران خود که نزدیک به 230 میلیون فروش داشته است و فروش شهرستان که مبلغ 55 میلیونی است به فروش 285 میلیون تومانی رسیده است.

فیلم پنهان مهدی رحمانی فروش 73 میلیونی داشته است، سلام بر فرشتگان فرزاد اژدری که سال گذشته بهترین فیلم جشنواره فیلم کودک و نوجوان اصفهان بوده است توانسته 74 میلیون تومان فروش داشته باشد.

همچنین فیلم همبازی به کارگردانی غلامرضا رمضانی به فروش 40 میلیون تومانی رسیده است و آیینه های روبرو نگار آذربایجانی به فروش 107 میلیونی در تهران و شهرستان رسیده است اما از دیگر فیلم های اکرالن پاییزی می توان به بوسیدن روی ماه همایون اسعدیان اشاره کرد که توانست در مجموع 312 میلیون تومان در تهران و شهرستان بفروشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار