نشست مدیر کل حوزه استاندار بوشهر با مدیر کل و کارمندان اداره کل روابط عمومی استانداری

خبرگزاری پانا : مدیر کل حوزه استاندار بوشهر در جلسه با کارکنان اداره کل روابط عمومی استانداری بوشهر اظهار داشت: روابط عمومی در مسیر برنامه ها و اهداف سازمان به عنوان یک فعالیت حرفه ای حرکت می کند و باید استراتژی های کارکردی خود را با استراتژی های کلی سازمان منطبق سازد.

کد مطلب: ۲۱۶۵۷۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری بوشهر، مهرداد ستوده با اشاره به اینکه صداقت و صحت اطلاع رسانی در روابط عمومی اهمیت ویژه ای دارد، افزود: صداقت و صحت اطلاع رسانی در کار روابط عمومی مهم و بسیار با ارزش است و باید به این امر توجه ویژه داشت.
وی تصریح کرد: کارشناسان روابط عمومی‌ باید کار را کیفی و از خودشان بدانند و با جان و دل انجام دهند، تا نهایت کاری خوب صورت پذیرد و از انجام کار لذت ببرند.
ستوده با اشاره به 27 اردیبهشت ماه روز ارتباطات و روابط عمومی، خاطرنشان کرد: در واقع این روز سنگ محکی است برای روابط عمومی ها که بدانند در هزاره سوم در چه جایگاه و موقعیتی قرار دارند.
مدیر کل حوزه استاندار بوشهر یادآور شد: در عصری که ما در آن بسر می بریم، روابط عمومی به عنوان یک جریان همیشه پویا در عرصه جهانی، ملی و منطقه ای می تواند نگاه جامعه و به ویژه مسوولان را به خود معطوف نماید.
وی عنوان کرد: باید قبول کنیم که روابط عمومی در کشور ما آن گونه که بایسته و شایسته است به جایگاه واقعی خود دست نیافته و هر چند که در این رابطه پیشرفت های محسوسی صورت پذیرفته، اما نسبت به سایر کشورهای جهان می توان گفت که ما هنوز در ابتدای راه قرار داریم.
ستوده بیان کرد: تقویم افکار عمومی، ارزیابی و تفسیر آن بر حسب منافع یک سازمان، شناساندن سازمان به مردم مربوط به خود و همچنین آن مردم به سازمان از جمله وظایفی است که بر عهده روابط عمومی است.
وی با اشاره به اینکه مدیر کل روابط عمومی استانداری بوشهر، خود فردی رسانه ای و از دانش بالایی در حوزه روابط عمومی و ارتباطات برخوردار است، گفت: انتقاد پذیری مدیر کل روابط عمومی استانداری یکی از دیگر نقاط قوت وی بوده که باید آن را بیشتر تقویت کند.
مدیر کل حوزه استاندار بوشهر با بیان اینکه روابط عمومی ویترین یک سازمان است، افزود: تمام تلاش خود را برای ارتقای کارکنان روابط عمومی استانداری و فراهم کردن امکانات مورد نیاز آنان در راستای رشد، توسعه و بهره وری مناسب از روابط عمومی استانداری انجام خواهم داد.
وی تصریح کرد: اداره کل روابط عمومی استانداری بوشهر باید برای تمام روابط عمومی های دستگاه های اجرایی استان الگو باشد و برای رسیدن به این موفقیت کارکنان این حوزه باید روح و جسم خود را با یکدیگر اجین کنند.
مهرداد ستوده در پایان تاکید کرد: به دلیل اطلاعی که از روحیه بالا و دانش مدیر کل روابط عمومی استانداری بوشهر دارم، در تمام حوزه های مربوط به روابط عمومی با تمام توان از آن در برابر مسوولین استان و استاندار بوشهر دفاع خواهم کرد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار