عصای سفید بیرق استقلال نابینایان است

بوشهر(پانا)_مدیر کل روابط عمومی و امور بین‌المللی استانداری بوشهر گفت: عصای سفید بیرق استقلال نابینایان است.

کد مطلب: ۸۶۲۶۰۸
لینک کوتاه کپی شد
عصای سفید بیرق استقلال نابینایان است

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری بوشهر،اسماعیل کاظمی در نشست با جامعه نابینایان استان به مناسبت 23 مهرماه روز جهانی عصای سفید اظهار داشت: استعدادهای فراوان و عزم و همتی در نابینایان وجود دارد که برای آحاد جامعه درس‌آموز است و عصای سفیدی که شما عزیزان به دست دارید پرچم استقلال، خوداتکایی و عزت نفس شماست.

مدیر کل روابط عمومی استانداری بوشهر ضمن تبریک روز جهانی عصای سفید به نابینایان از حضورشان در استانداری تشکر کرد و افزود: مناسب‌سازی معابر و تجهیزات خدمات عمومی نیاز اصلی جامعه معلولان است و بدون شک تاکید و تسریع در مناسب‌سازی می‌تواند در تحقق حقوق شهروندی معلولان کمک کند.

کاظمی اصلاح نوع نگاه به جامعه نابینایان را ضروری خواند و گفت: نابینایان بیش از نیاز به مناسب‌سازی محیط‌های موجود شهری و تجهیزات، به مناسب‌سازی نگاه جامعه نیاز دارند.

وی اضافه کرد: جامعه می‌تواند از پتانسیل و ظرفیت جامعه معلولان بیش از پیش بهره ببرد و این در گرو شناخت توانمندی‌ها و اصلاح نوع نگاه به این جامعه است.

حمید بردستانی مدیر کل دفتر شهری و شوراهای استانداری بوشهر نیز با اشاره به اهمیت مناسب‌سازی محیط‌ها و معابر شهری برای نابینایان گفت: انتظارات و مشکلات نابینایان را به شهرداری‌های استان اعلام و برای رفع آنها پیگیری می‌کنیم.

وی با اظهار خرسندی از حضور در جمع نابینایان یادآور شد: توان و ظرفیت نابینایان و توفیق جامعه معلولان در عرصه‌های مختلف باعث افتخار است .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار