تصویب نهایی طرح ساماندهی كوره پزخانه های آجر و گچ قم

خبرگزاری پانا: استاندار قم گفت: طرح ساماندهی كوره پزخانه های آجر و گچ قم به تصویب نهایی شورای برنامه ریزی و توسعه استان رسید.

کد مطلب: ۲۱۶۵۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا به نقل ازروابط عمومی استانداری قم، دهمین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان، به ریاست پیریایی استاندار قم و با حضور نمایندگان قم در مجلس شورای اسلامی و دیگر اعضای این شورا برگزار گردید.

كرم رضا پیریایی در این جلسه با اشاره به سوابق معضل كوره های آجرپزی در قم، گفت: بحث ساماندهی كوره های آجر و گچ فعال در محدوده شهر قم، از گذشته دور تاكنون مطرح و در مرحله تصمیم اجرایی معطل مانده بود.

استاندار قم با اشاره به این كه طرح ساماندهی با نگاه حمایتی به فعالان این بخش توسط استانداری و سازمان های ذیربط تدوین گردید، افزود: پس از انجام مطالعات توسط مشاور، طرح در جلسات مختلف كارشناسی مورد بررسی قرار گرفت و در نهایت با رفع ابهامات و اصلاحات لازم، جهت تصویب نهایی به شورای برنامه ریزی و توسعه استان ارجاع گردید.

وی از تصویب نهایی طرح خبر داد و گفت: طرح مطالعات امكانسنجی كوره های محدوده 1000 هكتاری جاده كاشان در نشست امروز شورا، با رای كامل اعضا و بدون مخالف به تصویب رسید.

استاندار قم با اشاره به ویژگی های طرح ساماندهی كوره های آجر و گچ قم، لزوم تلاش و جدیت دستگاه های دست اندركار در جهت اجرایی كردن این طرح مهم را خواستار شد.

حجت الاسلام آشتیانی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست با بیان این كه طرح تهیه شده از منظر زیست محیطی و توسعه شهر حائز اهمیت است، از اهتمام جدی استاندار قم در كمك به تدوین و تصویب این طرح قدردانی كرد.

امیرابادی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی نیز با اشاره به اهمیت طرح، لزوم پیگیری مجدانه و تعیین دستگاهی به عنوان متولی اجرای طرح را خواستار شد.

سید رضا دهناد معاون برنامه ریزی استاندار نیز در این جلسه با اشاره به ویژگی های بودجه سال 92، بر ضرورت توجه مدیران دستگاه های استان به الزامات و محدودیت ها و نیز برنامه ریزی های هوشمندانه در جهت تحقق اهداف بودجه تاكید كرد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار