با هدف تامین کالاهای استراتژیک صنعت نفت؛

تهاتر نفت با کالا امکانپذیر است

خبرگزاری پانا: معاون وزیر نفت گفت: در صورتی که سرمایه گذاری بتواند کالای مورد نیاز صنعت نفت را تامین کند و شرایط خرید نفت را نیز داشته باشد، تهاتر نفت با کالا امکانپذیر است.

کد مطلب: ۲۱۴۷۶۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، رکن الدین جوادی در حاشیه نوزدهمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی از امکانپذیرشدن تهاتر نفت با کالا خبر داد و گفت: البته این در صورتی است که کالای مربوطه، مورد نیاز صنعت نفت و تامین کننده کالا نیز نیازمند خرید نفت باشد.

مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران همچنین با بیان اینکه وندورلیست واحد صنعت نفت در دست تدوین است، افزود: شرکت پشتیبانی ساخت و تهیه کالای نفت تهران، نقش مهمی در صنعت نفت ایفا می کند و این شرکت در زمینه انتقال تکنولوژی و تسهیل ساخت داخل، بسیار حائز اهمیت است.

وی یادآور شد: با هدف تسهیل بیشتر ساخت داخل و تامین کالاهای مورد نیاز صنعت نفت، ضروری است نقشه راه جدیدی در این مسیر و بر اساس سیاستهای وزارت نفت تدوین شود.

به گزارش شانا، مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در بازدید از غرفه های سالن ٨ نوزدهمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی، دقایقی پیش، از غرفه شرکت پشتیبانی ساخت و تهیه کالای نفت تهران بازدید کرد.

نوزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت نفت از روز گذشته (١٦ اردیبهشت ماه) در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران آغاز به کار کرده است و ١٩ اردیبهشت به کار خود خاتمه می دهد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار