فریدون آسرایی در گفت و گو با پانا:

اغلب سرودهای ملی یک بارمصرف هستند/ ای کاش آهنگ جام جهانی را چند نفر می خواندند

خبرگزاری پانا: فریدون آسرایی با اشاره به این مطلب که سرودها و ترانه های ملی باید ماندگاری بیشتری داشته باشد گفت: مناسب تر است که کارهای حماسی به صورت گروهی اجرا شود تا ماندگاری بیشتری داشته باشد.

کد مطلب: ۲۱۴۷۱۹
لینک کوتاه کپی شد

فریدون آسرایی خواننده پاپ کشور درباره حواشی آهنگ جام جهانی در گفت و گو با خبرنگارفرهنگی پانا گفت: متاسفانه سرودهای ملی بیشتر حالت دستوری و سفارشی دارد مگر اینکه کسی عاشق این کار باشد و بخواهد بخواند.
وی در ادامه سخنانش افزود: معتقدم برای اجرای این کار بهتر بود که از گروهی از خواننده ها استفاده می شد تا یک کار ملی انجام شود تا حداقل ماندگاری بیشتری می توانست داشته باشد.
فریدون آسرایی با اشاره به مطلب که صدا وسیما باید کارهای ملی را پوشش دهد گفت: برای کارهای ملی باید فکر شود و از تعدادی از آهنگسازها کمک گرفته شود تا کار ماندگارتری ایجاد شود و از حالت یک بار مصرف بودن خارج شود.
آسرایی تاکید کرد: متاسفانه اغلب کارهایی که در این گونه فرصتها ساخته می شود یک بارمصرف است و فقط یکبار خوانده می شود.
وی افزود : باتمام علاقه ای که به صدای احسان خواجه امیری عزیز دارم اما معتقدم صدای خوانندگانی مانند مانی رهنما ، حمید حامی و نیما مسیحا برای این کار مناسب تر به نظر می رسید.
وی در پایان سخنانش درباره انتشار البومش گفت: قرار بود آخر اردیبهشت منتشر شود که متاسفانه آماده نشد و بعد از جام جهانی و بعد از ماه مبارک رمضان پخش شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار