دومین فرماندار زن در استان سیستان و بلوچستان معرفی شد

خبرگزاری پانا: مراسم معرفی معصومه پرندوار به عنوان فرماندار شهرستان هامون و دومین فرماندار زن در استان سیستان و بلوچستان برگزار شد.

کد مطلب: ۲۱۰۳۱۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، طﯽ ﻣﺮاﺳﻤﯽ ﺑﺎ ﺣﻀﻮر هاشمی اﺳﺘﺎﻧﺪار ﺳﯿﺴﺘﺎن و ﺑﻠﻮﭼﺴﺘﺎن و ﺟﻤﻌﯽ از ﻣﺮدم و ﻣﺴﺌﻮﻻن ﻣﺤﻠﯽ، ﻣﻌﺼﻮﻣﻪ ﭘﺮﻧﺪوار ﺑﻪ ﻋﻨﻮان ﻓﺮﻣﺎﻧﺪار ﺟﺪﯾﺪ ﺷهرستان هامون ﻣﻌﺮﻓﯽ ﺷﺪ.

اﺳﺘﺎﻧﺪار ﺳﯿﺴﺘﺎن و ﺑﻠﻮﭼﺴﺘﺎن، درﺑﺎره اﻧﺘﺼﺎب دو ﻓﺮﻣﺎﻧﺪار زن و همچنین اﻧﺘﺼﺎب ﯾﮏ ﺧﺎﻧﻢ ﺑﻪ ﻋﻨﻮان ﻣﻌﺎون ﺧﻮد در اﺳﺘﺎن ﺳﯿﺴﺘﺎن و ﺑﻠﻮﭼﺴﺘﺎن، ﮔﻔﺖ: ﺑﻪ هر ﺣﺎل واﻗﻌﯿﺘﯽ وﺟﻮد دارد ﮐﻪ ﻧﻤﯽ‌ﺗﻮاﻧﯿﻢ آن را ﮐﺘﻤﺎن ﮐﻨﯿﻢ و آن اﯾﻦ اﺳﺖ ﮐﻪ در طﻮل اﯾﻦ 35 ﺳﺎل، ﯾﮑﯽ از اﻓﺘﺨﺎرات واﻻی ﻧﻈﺎم ﺟمهوری اﺳﻼﻣﯽ ﺣﺮﮐﺖ ﻣﺮدم در ﻣﺴﯿﺮ ﮐﺴﺐ داﻧﺶ ﺑﻮده اﺳﺖ و اﯾﻦ ﻣﻮﺿﻮع ﺑﺮﺟﺴﺘﮕﯽ ﺧﺎص ﺧﻮد را دارد و ﺑﺎرها ﻣﻮرد ﻧﻈﺮ ﻣﻘﺎم ﻣﻌﻈﻢ رهبری ﻗﺮار ﮔﺮﻓﺘﻪ اﺳﺖ.

علی اوسط هاشمی ﺧﺎطرﻧﺸﺎن ﮐﺮد: ﻣﺎ ﺳﺮﻣﺎﯾﻪ اﻧﺴﺎﻧﯽ ﻓﺮاواﻧﯽ اﯾﺠﺎد ﮐﺮده‌اﯾﻢ و داﻣﻨﻪ اﻧﺴﺎن ﻧﯿﺰ ﻣﺤﺪود ﺑﻪ ﯾﮏ ﺟﻨﺴﯿﺖ ﻧﯿﺴﺖ. زﻧﺎن ﺑﻪ ﻗﺎﺑﻠﯿﺖ و آﻣﺎدﮔﯽ ﻻزم ﺑﺮای ﻣﺴﺌﻮﻟﯿﺖ‌ﭘﺬﯾﺮی ﻧﺎﺋﻞ ﺷﺪه‌اﻧﺪ.

وی با بیان اینکه "ورود یک خانم در عرصه مدیریت، نشان از تکریم به مقام انسانیت بدون از تبعیض است"، تصریح کرد: امروز نگاه به زن و الگو قرار دادن زن از نگاه پیامبر اسلام (ص) نشأت می‌گیرد و در افکار مردم جاری و ساری است.

استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: نگاه به زن آن چیزی نیست که در غرب توسعه یافته و زن کالا و عامل تبلیغ نیست بلکه زن محور تربیت در مسیر بالندگی و سعادت است.

هاشمی با اشاره به تبدیل شدن سیستان به منطقه آزاد تجاری نیز گفت: الگوی اشتغال در منطقه باید تغییر کند که یکی از نگاه‌های ما تبدیل سیستان به منطقه آزاد است که در سفر دولت به منطقه سیستان رئیس‌جمهور وعده دادند که در دستور بررسی هیأت وزیران قرار خواهد گرفت.

وی حضور مردم را در صحنه مشارکتی ارزشمند عنوان کرد و ادامه داد: امروز دشمن اسلام را هدف قرار داده است و باید حواسمان باشد که با کلام بیگانگان همسو نشویم.

به گزارش پانا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت کشور، در پایان این مراسم معصومه پرندوار به عنوان فرماندار جدید شهرستان هامون معرفی و از زحمات سرپرست سابق فرمانداری قدردانی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار