رئیس اداره کودکان وزارت بهداشت در گفت و گو با پانا خبر داد:

نامگذاری 15 تا 21 مهر به نام هفته ملی کودک

خبرگزاری پانا: رئیس اداره کودکان وزارت بهداشت از نامگذاری 15 تا 21 مهر به نام هفته ملی کودک در کشور خبر داد.

کد مطلب: ۲۰۴۹
لینک کوتاه کپی شد

حامد برکاتی در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی بیان کرد: اداره کودکان وزارت بهداشت به مناسبت روز جهانی کودک در 16 مهرماه برنامه های ویژه ای را در دست اقدام دارد.
وی ادامه داد: از 15 تا 21 مهرماه هفته ملی کودک در ایران نامگذاری شده است و برنامه های ویژه ای برای کودکان در این ایام برگزار می شود و امسال نیز همچون سال های گذشته اداره کودکان وزارت بهداشت درصدد برگزاری برنامه های خاصی برای کودکان است.
رئیس اداره کودکان وزارت بهداشت افزود: نه تنها اداره کودکان وزارت بهداشت بلکه تمامی سازمان ها و بخش هایی که در حوزه کودک مشغول به کار هستند برای برپایی هرچه بهتر مراسم روز جهانی کودک در تلاش هستند و دستگاه های متعددی با همکاری وزارت بهداشت در حال برنامه ریزی برای هفته ملی کودک هستند.
وی در پایان تصریح کرد: برنامه های ویژه روز جهانی کودک طی روزهای آینده به طور مفصل اعلام می شود.
خاطرنشان می‌شود؛ کمیته راهبردی نهاد کودکی سه سال قبل توسط دولت و با هسته اصلی وزارت بهداشت، بهزیستی و آموزش و پرورش، با سیاست یکدست و کارهای راهبردی با موضوع و محوریت کودک به وجود آمد.

صدا و سیما، سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان،‌ یونیسف، ‌پلیس راهور، وزارت کشور و هلال احمر نیز بعدها به هسته اصلی این کمیته افزوده شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار