فیلمبرداری «دردسرهای شیرین» کمال تبریزی در روزهای نخست اردیبهشت به پایان می رسد

خبرگزاری پانا: کمال تبریزی که در حال حاضر فیلم سینمایی طبقه حساس را بر روی پرده نقره ای دارد ؛روزهای پایانی فیلمبرداری «دردسرهای شیرین» به تهیه کنندگی علی حسین نژاد را سپری می کند.

کد مطلب: ۲۰۴۵۸۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار فرهنگی پانا؛فیلم سینمایی «دردسرهای شیرین» یک طنز رومانتیک است که در آن شیرین (شخصیت اول زن فیلم) ماجرای آشنایی خود و خانواده‌اش با کسی که قرار است به خواستگاری او بیاید را برای ما روایت می‌کند.

تاکنون بیش از 80 درصد فیلمبرداری فیلم سپری شده است و به احتمال فراوان فیلمبرداری این فیلم سینمایی در روزهای ابتدایی اردیبهشت سال جاری به پایان می رسد.
عوامل و دست اندرکاران ساخت این فیلم به جز سه روز اول، در تمام طول تعطیلات نوروزی مشغول کار بودند و روند تولید این فیلم همچنان در شهر و استان کرمان ادامه دارد.

بنا به گفته تهیه‌کننده فیلم «دردسرهای شیرین» را می‌توان یکی از تولیدات سینمایی با لوکیشن‌های پرشمار به حساب آورد که در آن فضاهای متنوع شهری و روستایی، کویری، ییلاقی و داخلی و خارجی زیادی دیده می‌شود.

لوکیشن‌های فیلم تماماً در شهر و استان کرمان انتخاب شده و سعی شده در کنار نقل داستانی جذاب و سرگرم کننده به مقولات و مفاهیمی چون انرژی‌های پاک، تعامل سازنده و سالمِ انسان با طبیعت و محیط زیست و مصرف بهتر منابع طبیعی اشاره شود.

عوامل اصلی سازنده فیلم «دردسرهای شیرین» عبارت‌اند از: کارگردان : کمال تبریزی، نویسنده فیلمنامه: نغمه ثمینی، برنامه ریز : سید جمال سید حاتمی، دستیار اول کارگردان: علی جودی، مدیر تولید و مجری طرح: جلیل شعبانی، مدیر فیلمبرداری: علی تبریزی، صدابردار: عباس رستگارپور، طراح صحنه : سارا سمیعی، طراح لباس : مجید لیلاجی، طراح گریم : مجید اسکندری، تهیه کننده : محمد علی حسین نژاد، بازیگران: شهاب حسینی، نازنین بیاتی، نادر فلاح، پریوش نظریه، عیسی یوسفی‌پور، نازنین فراهانی، مهدی بجستانی.

حسین نژاد توضیح داد: بازیگران و هنرمندان کرمانی به شکلی فعال و موثر در صحنه و پشت صحنه «دردسرهای شیرین» حضور دارند و برخی از همکاران تیم تولید، تدارکات و پشتیبانی نیز از بین فعالان و متخصصان کرمانی انتخاب شده‌اند و عوامل هنری و گروه سازنده این فیلم را همراهی می‌کنند.


ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار