معاون پشتیبانی آموزش و پرورش مازندران گفت:

فرهنگ کارت به منظور افزایش امکانات رفاهی و بهبود وضعیت معیشتی فرهنگیان شاغل و بازنشسته

خبرگزاری پانا:با این کارت امکان خرید کالاهای اساسی با میانگین تخفیف 5/26درصد برای فرهنگیان و معلمان فراهم می شود.

کد مطلب: ۲۰۴۵۳۵
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش سرویس آموزش و پرورش پانا، محمدتقی عباسپور معاون پشتیبانی آموزش و پرورش مازندران گفت: فرهنگ کارت به منظور افزایش امکانات رفاهی و بهبود وضعیت معیشتی فرهنگیان شاغل و بازنشسته است و با این کارت امکان خرید کالاهای اساسی با میانگین تخفیف 5/26درصد برای فرهنگیان و معلمان فراهم می شود.
وی بیان داشت: فرهنگیان هر ماه با شارژ این کارت ، کالاهای مورد نیاز خود را از فروشگاه های فراز که در 4 شهر ساری ، بابل، قائمشهر و سوادکوه راه اندازی شده و بزودی در سایر شهرها نیز راه اندازی می شود، خریداری کنند.
عباسپور افزود: در این طرح فرهنگیان ضمن عضویت در فروشگاه می توانند با ارائه کارت بانکی 16 رقمی که عضو شتاب می باشد 19 قلم از کالاهای اساسی مورد نیاز خود را با میانگین تخفیف 5/26 درصدی از فروشگاه های تعریف شده برای این کارت خریداری کنند.
وی حاطر نشان کرد: در فروشگاه های فراز کالاهای دیگر نیز (غیر از 19 کالای اساسی) با حداقل 17 درصد تخفیف و بدون سقف عرضه می گردد.
معاون پشتیبانی آموزش و پرورش مازندران درباره نحوه عضویت معلمان در طرح فرهنگ گفت: فرهنگیان فرم های مربوط به عضویت را از روی پایگاه اینترنتی صندوق ذخیره فرهنگیان دریافت و مشخصات خود را پس از پر کردن فرم ها اعلام کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار