تعرفه های کمک هزینه وسایل کمک پزشکی افزایش یافت

خبرگزاری پانا:مدیرکل تامین اجتماعی گیلان از افزایش تعرفه های کمک هزینه پروتز و اروتز ˈوسایل کمک پزشکی ˈ خبر داد .

کد مطلب: ۲۰۳۹۷۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، جمیل حق پرست گفت: افزایش این تعرفه ها بر اساس دستور اداری ابلاغی از حوزه های فنی درآمد و درمان سازمان تامین اجتماعی و با هدف ارتقاء خدمات و افزایش رضایتمندی بیمه شدگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی انجام گرفته است .

وی اظهار داشت : بر اساس جدول تغییرات اعمال شده ، کمک هزینه یک دست دندان کامل از 60 هزار تومان به 200 هزار تومان ، کمک هزینه یک دستگاه سمعک از 75 هزار تومان به 200 هزار تومان ، کمک هزنیه عینک فرم و شیشه از 11 هزار تومان به 40 هزار تومان و کمک هزینه ویلچر نیز از 60 هزار تومان به 150 هزار تومان افزایش یافته است .

مدیرکل تامین اجتماعی استان گیلان تصریح کرد : تمام اقلام یاد شده با گواهی پزشک متخصص مرتبط ، ارایه فاکتور خرید معتبر، تایید پزشک معتمد و شورای پزشکی تامین اجتماعی در صورت لزوماز سوی شعب قابل بررسی و پرداخت است .

وی یادآور شد : بیمه شدگان اجباری ، اختیاری ، توافقی ، مقرری بگیران بیمه بیکاری و افراد تحت تکفل آنها و مستمری بگیرانی که درمان آنها مطابق ماده 89 قانون تامین اجتماعی با کسر دو درصد مستمری انجام می گیرد به همراه افراد تحت تکفل آنان از جمله مشمولان دریافت کمک هزینه وسایل پزشکی هستند .

به گفته مدیر کل تامین اجتماعی استان گیلان کمک هزینه اروتز و پروتز به عنوان یکی از انواع کمک های کوتاه مدت برای جبران نقص عضو با تقویت یکی از حواس به بیمه شدگان پرداخت می شود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار