اسکان مسافران نوروزی در شهرستان بوشهر

خبرگزاری پانا : آمادگی 600 کلاس درس برای اسکان مسافران نوروزی در شهرستان بوشهر

کد مطلب: ۱۹۶۲۰۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا ، فرامرز سلیمی فرد در نشست ستاد هماهنگی خدمات سفر شهرستان بوشهر با بیان این که 35 سالن در 70 آموزشگاه برای اسکان مسافران نوروزی آماده شده است، گفت: رفع نواقص موجود در مدارس از جمله روشنایی بیرونی و درونی کلاس ها و تعمیرات پمپ های آب در حال انجام است.

وی با بیان این که 90 درصد مدارس به حمام مجهز شده اند، افزود: به خاطر این که مدارس با انگیزه بهتر جهت رفع نواقص موجود اقدام کنند مبلغی به حساب آنها واریز شده است.
سلیمی فرد افزود : ابلاغ نیروهای ستاد تسهیلات نوروزی در آموزش و پرورش زده شده است و به زودی در کانون کوثر برپا خواهد شد.
رئیس آموزش و پرورش شهرستان بوشهر اضافه کرد: جلساتی با سرایدارهای مدارس در خصوص اسکان مسافران برگزار شده است و در این خصوص تاکیدات لازم انجام شده است .
سلیمی فرد به عدم ورود مسافران در کلاس های هوشمند تاکید کرد و گفت: یکی از دغدغه ما کلاس های درس هوشمند است که باید از ورود مسافران به این کلاس های جلوگیری شود.
وی ادامه داد: از آنجایی که این کلاس ها با هرینه اولیا دانش آموزان ایجاد شده و اگر ضربه ای به آنها وارد شود غیرقابل استفاده می باشند ، باید در این زمینه تصمیم گیری جدی صورت بگیرد.
سلیمی فرد گفت: از شهرداری بوشهر درخواست داریم تا در خصوص نصب بنرهای راهنمایی مسافران به سمت ستاد اسکان با آموزش و پرورش همکاری کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار