شهردار منطقه ۳ شیراز :

توزیع نهال رایگان به مناسبت روز درختکاری در شیراز

خبرگزاری پانا: شهردار منطقه 3 شیراز گفت: به مناسبت روز درختكاری چهار هزار اصله درخت کاج كاشته می شود.

کد مطلب: ۱۹۵۵۹۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری کانون دانش آموزی پانا: قلعه دار، شهردار منطقه 3 ، ضمن تبریك به مناسبت 15 اسفند روز درختكاری ‌افزود: روز درختکاری بهانه‌ای است برای اینکه به محیط زیست احترام گذاشته و آنرا احیاء و توسعه دهیم .و بی شك طبیعت زیبا با محیط سالم و هوای پاک باعث زیبایی و شادابی شهر و طراوت پاکی محیط زیست را برای انسانها فراهم می کند.

شهردار منطقه 3 گفت : امید است که با تلاش در این جهت ، همه شهروندان و مسوولین حتی با کاشتن یک نهال کوچک ، شهری زیبا و آباد را برای خویش مهیا كنند كه به یقین در جذب گردشگران و سرمایه‌گذاران تاثیر زیادی دارد.

قلعه دار افزود: به همین بهانه طی اقدامی از سوی شهرداری منطقه 3، چهار هزار اصله درخت کاج در حدفاصل پلیس راه شیراز -اصفهان، دروازه قرآن و کمپ زیبا شهر با حضور شهروندان و مسؤولین کاشته می شود. كه از همین جا از كلیه عزیزان دعوت بعمل می آید با حضور سبز خود بر فضای سبز منطقه بیافزایند.

وی بیان كرد: این مراسم پنج شنبه ،پانزدهم اسفند ماه مصادف با روز درختكاری ساعت 9 صبح برگزار می گردد كه تمام این فضاها به سیستم های نوین آبیاری مجهز تا با مصرف حداقل آب فضاهای سبز خوبی به شهروندان عزیز تقدیم شود .

شهردارمنطقه همچنین افزود: در این راستا همچون سال گذشته 5 هزار اصله نهال زیتون ، سرو نقره ای، کاج و افرا نیز در محل مصلای نماز جمعه پس از پایان نماز بین نمازگزاران توزیع خواهد شد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار