دستان سبز دانش آموزان شیرازی بر گونه های خشک پارک مادر شیراز

شیراز (پانا) - دانش آموزان و دبیران دبیرستان رشد ناحیه یک شیراز  با همکاری سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری شیراز، اقدام به کاشت بیش از 300 اصله درخت در پارک مادر شیراز کردند.

کد مطلب: ۸۰۵۱۳۱
لینک کوتاه کپی شد
دستان سبز دانش آموزان شیرازی بر گونه های خشک پارک مادر شیراز

فریدون امیری دبیر هنر آموزشگاه و مجری طرح گفت: دبیرستان رشد از مدارس پیشگام استان در فرهنگ سازی زیست محیطی دانش آموزان به عنوان شهروندان آینده است که با رویکرد خاص اقدام به تشکیل کمپین همیاران محیط زیست کرده و ضمن دادن آموزش به شاگردان و خانواده ها سعی در برقراری ارتباط آنان با طبیعت را دارد.

وی زمین را به عنوان میراث ارزشمند بشری و گذشتگان دانست که در دست ما به امانت رسیده است و باید در است حفظ و صیانت آن کوشا باشیم.

امیری با تشکر از اولیا و دانش آموزان ابراز امید واری کرد که این گونه حرکات به عنوان یک الگوی موفقیت آمیز به سایر مدارس و ادارات و جامعه صادر شود به نحوی که در چنین روزهایی شاهد این باشیم که تمامی شهروندان اقدام به کاشت درخت نموده و حافظ محیط زیست و فضای سبز باشند .

ابراهیم هژبری مدیردبیرستان رشد نیز با بیان اینکه امروزه بحث خشکسالی و مسایل مربوط به محیط زیست بعنوان یک چالش بزرگ جهانی مطرح است. افزود: ما سعی بر این داریم که دانش آموزان را طبیعت دوست بار آورده و به آنان بیاموزیم که درختان همچو انسان زنده اند.

وی با ابراز خوشحالی از استقبال خوب خانواده ها از طرح درختکاری گفت: امید است که در زمان خدمت خود بتواند با کمک دانش آموزان هزاران درخت را در مراکز مختلف استان کاشته و بر وسعت فضای سبز آن بیفزاید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار