کارگاه نمایش نامه نویسی فدایی حسین در حوزه هنری استان البرز برگزار شد

خبرگزاری پانا:کارگاه نمایش‌نامه‌نویسی˝خلق موقعیت نمایشی˝ به همت واحد نمایش حوزه هنری البرز و با همکاری مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری برگزار شد.

کد مطلب: ۱۹۴۴۴۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا؛ این کارگاه 3روزه- از سوم تا پنجم اسفند- با هدف ارتقاء سطح علمی هنرمندان جوان البرز به سرپرستی سید حسین فدایی حسین؛ نمایش‌نامه نویس و مدرس تئاتر؛ در کافه سمای حوزه هنری البرز برگزار شد.

کارشناس واحد هنرهای نمایشی حوزه هنری استان البرز در این رابطه گفت: همیشه ادعا کرده‌ایم نمایش‌نامه خوب به شدت در روند تولید آثار نمایشی مطلوب موثر است اما کمتر برای پرورش استعدادهای جدید تلاش داشته‌ایم.

ایمان اردی‌زاده افزود: بر کسی پوشیده نیست که مطالعه و پژوهش در این زمینه نقش پررنگی دارد اما آموزش تکنیک‌های نوین نمایش‌نامه‌نویسی بوسیله اساتید تجربه‌گرا، بسیار موثرتر است.

وی در پایان هدف از برگزاری کارگاه نمایش نامه نویسی"خلق موقعیت نمایشی" را در همین راستا دانست و گفت: آقای فدایی حسین با آموزش کاربردی برخی از تکنیک‌هایی که خود بواسطه‌ی آن، آثار ماندگاری را خلق کرده است، از آغاز تا پایان مدت برگزاری کارگاه، با حوصله‌ی کامل، هنرجویان ما را همراهی کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار