12 اثر در جشنواره نمایشنامه نویسی غرب گیلان داوری می شود

آستارا (پانا) - رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستارا گفت: هشت هنرمند از غرب استان گیلان، 12 اثر به دبیرخانه جشنواره نمایشنامه نویسی ارسال کرده اند که نتایج داوری تا اواخر خرداد ماه طی آئین اختتامیه اعلام خواهد شد.

کد مطلب: ۹۱۶۳۵۴
لینک کوتاه کپی شد
12 اثر در جشنواره نمایشنامه نویسی غرب گیلان داوری می شود

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد آستارا گفت: فراخوان این جشنواره در موضوعات آزاد و نماز از دبیرخانه آن در آستارا در اواخر فروردین ماه منتشر شد و آثار ارسالی از خارج استان، به داوری گذاشته نمی شود.
وی با اشاره به این که نام جشنواره از عنوان قله ای در آستارا گرفته شده ، اظهار کرد: برگزاری کارگاه آموزشی نمایشنامه نویسی، تقدیر از ارائه دهندگان اثر و اجرای موسیقی سنتی از برنامه های آئین اختتامیه جشنواره خواهد بود.
تشرینی افزود: انجمن نمایش آستارا بعد از حدود 10 سال، فعالیت مجدد خود را با ابتکار آغاز کرده و شورای نظارت بر نمایش نیز با قوت برنامه های خود را به پیش می برد و در تیرماه امسال یک نمایش کمدی در شهرستان آستارا به روی صحنه خواهد رفت.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستارا گفت: بیشتر نمایش ها در آستارا به صورت کارگاهی و بدون استفاده از نمایشنامه اجرا می شود و این جشنواره افق جدیدی را برای فعالان عرصه نمایش باز خواهد کرد.
تشرینی از آغاز نام نویسی کلاس های تابستانی در اداره ارشاد آستارا خبر داد و افزود: علاقمندان تا اواخر خردادماه با مراجعه به اداره ارشاد برای شرکت در کلاس های قرآن، بازیگری، عکاسی، شعر، هنرهای دستی، نقاشی، خوشنویسی و خیاطی نام نویسی کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار