فرماندار اردبیل:

روحیه جوانمردی و پهلوانی در اردبیل ماندگار است

خبرگزاری پانا: فرماندار اردبیل گفت: اردبیل حتی با وجود یک سالن ورزشی قهرمان کمی نداشت و این نشان از ماندگاری روحیه نشاط، جوانمردی و پهلوانی در استان است و وظیفه مسئولان استانی حمایت و پشتیبانی بی‌دریغ از ورزشکاران است.

کد مطلب: ۱۹۰۳۸۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، جواد زنجانی در مراسم تجلیل از قهرمانان، پیشکسوتان، هیئت‌های ورزشی و جوانان برتر جشنواره حضرت علی‌اکبر (ع) در اردبیل، گفت : اردبیل خاستگاه قهرمانان بنام تاریخ در دوره‌های مختلف نظیر دفاع مقدس شهدای جامعه ورزشی مانند شهیدان شاپور برزگر، اعلمی، آسمانی، جهازی و... ستاره‌های درخشان ایران و استان بوده و البته آنها پرچم‌های ماندگار، افتخار و عزت ایران هستند.

وی با اشاره به اینکه در دو دهه اخیر قهرمانی ورزشکاران بیشتر در رشته وزنه‌برداری است، افزود: در زمان برگزاری مسابقات مردم تا صبح هم اگر طول بکشد، منتظر می‌مانند تا شاهد قهرمانی ورزشکاران باشند و این نشان از اتصال ورزش با زندگی مردم است.

زنجانی تصریح کرد: ورزش هم از بعد قهرمانی در جامعه ما جایگاه ویژه‌ای دارد و هم ورزش همگانی که مقام معظم رهبری نیز بر آن تأکید دارند، اهمیت ویژه دارد و وظیفه سازمان تربیت بدنی و سیاست‌های دولت این است که تمام جوانان جامعه ورزشکار باشند.

فرماندار اردبیل در ادامه سخنان خود خاطر نشان کرد: مقام معظم رهبری بر ورزش میانسالان نیز تأکید دارند که البته ورزش باید برای جوانان، نوجوانان، نونهالان، تمام اقشار جامعه و بانوان نیز مهیا شود.

وی با اشاره به توسعه مراکز ورزشی اضافه کرد: مراکز ورزشی استان از 04/0 درصد به 67/0 درصد رسیده که البته دولت در توسعه، تجهیز، قهرمان‌پروری و توسعه ورزش همگانی پا به پای مسئولان ورزشی همکاری می‌کند.

فرماندار اردبیل بیان کرد: یک قهرمان سال‌های سال خاک می‌خورد تا به قهرمانی برسد و به همین دلیل وظیفه جامعه اسلامی این است که به هر نحوه ممکن امنیت زندگی ورزشکار را تأمین کند.

زنجانی یادآور شد: سیاست‌های دولت در حمایت و توسعه ورزش قهرمانی و همگانی مصمم است و با مساعدت قهرمانان، ایام سرد و تنگنای مالی سپری می‌شود و در سال 93 برای توسعه بیشتر ورزش مصمم بوده و تلاش می‌کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار