بازدید دانشجویان رشته روانشناسی کودک نیروی انتظامی استان از کانون اصلاح و تربیت و زندان بوشهر

خبرگزاری پانا : تعدادی از دانشجویان معاونت تربیت وآموزش ناجا استان بوشهربا همراهی موسوی معاون اداره کل، سرهنگ رنجبر فرمانده یگان حفاظت از مجموعه کانون اصلاح و تربیت و زندان نظامیان بازدید به عمل آوردند.

کد مطلب: ۱۸۱۵۸۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا ، موسوی در خصوص فرایند پذیرش و حضور اطفال و نوجوانان در کانون مطالبی را ارائه نمودند و گفتند: کانون اصلاح و تربیت در سیاستهای سازمانی به عنوان یک فضای آموزشی و تربیتی به آن نگریسته می شود و اقداماتی که در این مرکز انجام می شود نیز آموزشی و تربیتی دارد و هیچ آثار تنبیهی در آن در نظر گرفته نشده است.

سپس حسینی رئیس کانون گفت: مددجویان زیر 18 سال که به هر دلیلی از طرف مراجع قضایی کانون معرفی می شوند از بدو ورود توسط کارشناسان مجموعه مورد ارزیابی قرار گرفته و با توجه به شرح وظایف و تخصص خود فرایندهای آموزشی و تربیتی خود را اعمال می نمایند.
وی در ادامه گفت این مرکز با انعقاد تفاهمنامه همکاری با سایر نهادها و ادارات اجرایی استان زمینه بهره گیری از کارشناسان متخصص در امر آموزش و تربیت را فراهم آورده که از جمله این اقدامات استفاده از کارشناسان معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان بوده و حضور کارشناسان مربوطه تاثیرات موثر و خوبی بر مددجویان داشته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار