سرپرست روابط عومی استانداری هرمزگان :

تبلیغات دهه فجر منسجم تر صورت می گیرد/ تشكیل اتاق فكر روابط عمومی و رسانه

خبرگزاری پانا:مسعود پاکزادسرپرست روابط عومی استانداری هرمزگان گفت : اتاق فكر روابط عمومی و رسانه استان با هدف ایجاد فضایی تخصصی جهت سیاست گذاری این حوزه ها در دست تشكیل است و احكام اعضا فردا صادر می شود.

کد مطلب: ۱۸۰۱۶۳
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش خبرگزاری پانا، مسعود پاكزاد در نشست مدیران روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان با اشاره به ایام دهه فجر اظهار داشت: روزهای پیش رو یادآور انقلابی است كه سالها قبل از وقوع آن توسط روحانیون ، روشنفكران، جوانان و اقشار مختلف مردم هزینه های زیادی داده شده بود تا در بهمن ماه 57 به ثمر بنشیند.

وی اضافه كرد: خواست خداوند، اراده حقیقی، وحدت كلمه و رهبری عالمانه حضرت امام خمینی (ره) بود كه موجب شد انقلاب اسلامی به پیروزی برسد و در مسیر حقیقی و ولایی خود قرار گیرد.

وی گفت: امروز انتظار داریم تا همه اقشار بویژه شما مدیران روابط عمومی یاد و خاطره آن عزیزان را زنده كرده و كمر همت را برای تغییر فضای شهرها به فضایی انقلابی ببندید و با برگزاری برنامه ها، جشنواره ها و اقدامات خلاقانه اذهان را به دوران شكوهمند پیروزی انقلاب اسلامی ببرید.

سرپرست روابط عمومی استانداری با بیان اینكه تبلیغات دهه فجر امسال منسجم تر صورت می گیرد تصریح كرد: مدیران روابط عمومی با یکدیگر در تعامل بوده وبا همدلی نسبت به پربارتر شدن مراسمات دهه فجر کمک کنند.

پاكزاد در ادامه از تشكیل اتاق فكر روابط عمومی و رسانه در استان خبر داد و بیان داشت: این تشكل در راستای فراهم نمودن یك فضای تخصصی جهت سیاست گذاری و تبیین جایگاه واقعی این حوزه ها تشكیل می شود.

وی افزود: احكام اعضای این اتاق فكر، طی روزهای آینده صادر شده و اسامی آنها اعلام می گردد.

وی تقویت جایگاه روابط عمومی ها، برگزاری اردویی یك روزه و راه اندازی یك سیستم آموزشی 6 ماه را از برنامه های خود برای حوزه روابط عمومی اعلام كرد.

وی اذعان داشت: بنا داریم تا كنترل كیفی و عملكرد مدیران روابط عمومی استان را با تعیین معیارها و شاخص ها ارزشیابی كنیم كه این ارزشیابی به عنوان مبنایی برای حمایت استانداری و شورای هماهنگی روابط عمومی های استان از مدیران روابط عمومی قرار می گیرد.

سرپرست اداره كل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری هرمزگان تاكید كرد: تلاش می كنیم تا در آینده تغییر و جابجایی مدیران روابط عمومی از این پس در یك چارچوب و ساز و كار مشخص و با هماهنگی اداره كل روابط عمومی و شورای هماهنگی روابط عمومی های استان صورت گیرد.

پاكزاد در پایان خاطر نشان كرد: سه نفر از مدیران روابط عمومی كه نسبت به توان دستگاهی خود بتوانند عملكردی حرفه ای و خلاقانه در ایام دهه فجر داشته باشند توسط استاندار هرمزگان مورد تقدیر قرار می گیرند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار