ایرانشهر درها را به روی مخاطبان «مرد بالشی» بست

خبرگزاری پانا: دلیل صندلی‌های خالی ایرانشهر در نمایش «مرد بالشی» و ماندن مخاطبان در پشت درها سوالی است که مسوولان ایرانشهر باید پاسخگوی آن باشند؟

کد مطلب: ۱۷۸۹۱۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار فرهنگی پانا سی و دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر در حال برگزاری است و حضور پر شور مخاطبان و علاقه مندان و صف‌های طویل مخاطبان جلوی سالن ها و گیشه‌های بلیت فروشی این مسئله را به خوبی تصدیق می‌کند. در این میان سالن ایرانشهر یکی از مکان‌هایست که در این مدت اجراهای خوبی در آن روی صحنه رفته است
یکی از این اجراها شب گذشته به کار خوب و قابل تحسین «مرد بالشی» اختصاص داشت. این اثر به شدت از سوی مخاطبان مورد استقبال قرار گرفت اما نکته قابل تامل اینجاست که چندین ردیف صندلی در این سالن خالی بود و مسئولان ایرانشهر حاضر به بلیت فروشی و اجازه ورود به جمع کثیری از علاقه مندانِ، خواهان حضور در سالن را ندادند.
این مسئله اعتراض مخاطبان و حتی بازیگران و عوامل نمایش مرد بالشی را به دنبال داشت، توضیح دلیل این کار سوال و خواسته علاقه مندانی است که شب گذشته از دیدن این اثر به خاطر سختگیری‌های غیر منطقی مسوولان ایرانشهر باز ماندند.
«مرد بالشی» به نویسندگی مارتین مك دونا و به كارگردانی محمد یعقوبی است. آیدا كیخایی، علی سرابی، احمد ساعتچیان، نوید محمد‌زاده و پیام دهكردی در این اثر ایفای نقش کرده اند.
«مرد بالشی» درباره دلایل به زندان افتادن نویسنده‌ای به ‌نام کاتوزیان است كه به‌خاطر شباهت محتوای داستان‌هایش به‌نحوه‌ چند قتل، مورد بازجویی قرار می گیرد و ...
محمدحسن معجونی؛ طراحی صحنه، باران کوثری؛ طراحی لباس، بهرنگ بقایی؛ موسیقی، ساقی عطایی، محمد قدس؛ دستیارکارگردان و سارا اسکندری؛ طراحی گریم این نمایش را بر عهده دارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار