مدیر كل آموزش و پرورش آذربایجان غربی تاکید کرد:

توسعه زیر ساخت های آموزشی و پرورشی/ توسعه عدالت آموزشی

خبرگزاری پانا: مدیر كل آموزش و پرورش آذربایجان غربی بر توسعه زیر ساخت های آموزشی و پرورشی در کنار توسعه عدالت آموزشی تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۷۱۹۸۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، مدیر كل آموزش و پرورش آذربایجان غربی در جریان سفر خود به شهرستان پلدشت با مدیران مدارس این شهرستان در محل سالن اجتماعات آموزش و پرورش پلدشت دیدار كرد .

ولی سمرقندی در این جلسه با قدردانی از تلاش مدیران و معلمان با اشاره به اهداف و برنامه های آموزش و پرورش استان اظهار داشت: بر توسعه هر چه بیشتر زیر ساخت های آموزشی و پرورشی، توسعه و تعمیق فرهنگی و تربیتی، توسعه عدالت آموزشی تاکید کرد.
وی توسعه فن آوری اطلاعات و توسعه مدارس هوشمند، ساماندهی نیروی انسانی با توجه به نیاز مناطق، استفاده از توانمند ترین افراد به عنوان مدیران مدارس از دیگر اهداف آموزش و پرورش استان عنوان کرد.
مدیر كل آموزش و پرورش آذربایجان غربی همچنین بر ساماندهی فضاهای آموزش و پرورش، ساخت مدارس جدید، توسعه سواد اموزی و آموزش بزرگسالان و ارتقای كیفیت آموزشی با برنامه محوری مدارس تاکید کرد.
گفتنی است در ابتدای این جلسه نیز صفری مدیر آموزش و پرورش پلدشت با ارائه گزارشی به مسائل و مشكلات آموزش و پرورش این شهرستان از جمله تراكم زیاد دانش آموزان در بعضی از مدارس ،مشكلات ایاب و ذهاب دانش آموزان روستایی، كمبود اعتبار مدارس شبانه روزی و ... اشاره كرد .
در ادامه فرج زاده مدیر مجتمع نهضت دیوانخانه، وثوقی مدیر مجتمع گل نرگس و حسن زاده مدیر مجتمع بقیه الله به نما یندگی از مدیران مدارس به بیان مشكلات و عملكرد مدارس این شهرستان پرداختند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار