قائم مقام رئیس سازمان میراث فرهنگی كشور :

آذربایجان غربی گنجینه ای باارزش از آثار تاریخی و جاذبه های گردشگری است

خبرگزاری پانا: قائم مقام رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری كشور گفت: آذربایجان غربی گنجینه ای باارزش از آثار تاریخی و جاذبه های گردشگری است

کد مطلب: ۱۶۸۴۴۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، دکتر مهدی حجت امروز در دیدار قربانعلی سعادت با استاندار آذربایجان غربی اظهار داشت: سرمایه گذاری روی پتانسیل های گردشگری در استان آذربایجان غربی و معرفی آثار و جاذبه های طبیعی آن، می تواند زمینه جذب گردشگران داخلی و خارجی را به این استان فراهم كند .

قائم مقام رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری كشور اضافه کرد: میراث فرهنگی یک ابزار مهم و یک ظرفیت ارزشمند برای انتقال ارزش های فرهنگی به نسل های مختلف است که می تواند نقش بسیار ارزشمندی در معرفی فرهنگ، تاریخ و تمدن ایران زمین داشته باشد .
استاندار آذربایجان غربی نیز در این دیدار با اشاره به اینكه استان آذربایجان غربی دارای جاذبه ها و پتانسیل های فراوانی در حوزه گردشگری است، افزود: امكانات زیربنایی برای توسعه و رونق صنعت گردشگری در استان باید فراهم شود .
قربانعلی سعادت ادامه داد: همجواری استان آذربایجان غربی با سه كشور خارجی و جذب گردشگران خارجی از دیگر مزیت های توسعه صنعت توریسم در استان است .
وی گردشگری را یکی از راهبردهای توسعه اقتصادی و ارتقاء درآمد ملی دانست و گفت: ما باید در جهت رفع موانع گردشگری از ظرفیت‌های بالایی که داریم بهره کافی بریم تا این صنعت رشد و گسترش یابد .
گفتنی است در این دیدار مدیركل حوزه استاندار آذربایجان غربی، ذوالفقاری مدیركل پیشین و مظفر عباس زاده مدیركل جدید اداره كل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی نیز حضور داشتند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار