مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان ایلام :

اجتماع بزرگ حسینیان در امام زاده علی صالح (ع) برپا می شود

خبرگزاری پانا : مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان ایلام گفت: همزمان با اربعین سید و سالار شهیدان امام حسین(ع)، اجتماع بزرگ حسینیان در صحن مطهر امامزاده علی صالح (ع) برگزار می شود.

کد مطلب: ۱۶۶۰۶۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانابه نقل از مدیركل اوقاف وامور خیریه استان ایلام ؛ حجت الاسلام محمد کاروند افزود: در این برنامه جمعیت بزرگ عزاداران و عاشقان اهل بیت عصمت و طهارت(ع) در حرم مطهر امام زاده علی صالح (ع) حاضر می شوند،و با اجرای ویژه برنامه هایی به عزاداری و سوگواری خواهند پرداخت.

وی بیان کرد: مردم ولایت مدار و شیعه ایلام هر سال در اربعین امام حسین (ع) به صورت خودجوش مسیر 45 کیلومتری مرکز استان به سمت امام زاده علی صالح (ع) را پیاده می پیمایند، و عشق و ارادت خالصانه خود را به ائمه اطهار(ع) نشان می دهند.

کاروند اظهار کرد: آیین عزاداری اربعین حسینی فردا ساعت 10 صبح در صحن مطهر امام زاده علی صالح (ع) با اجرای ویژه برنامه های سخنرانی، تعزیه و روضه خوانی و برپایی ایستگاه ˈهمه واقف باشیمˈ برگزار می شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان ایلام یادآور شد: این آیین به صورت زنده و مستقیم از شبکه استانی و سراسری سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش خواهد شد.

وی اضافه کرد: تمامی دستگاه ها و نهادهای فرهنگی و اجرایی این استان از جمله جمعیت هلال احمر، آتش نشانی، راه و ترابری، پلیس راه، نیروی انتظامی و شهرداری برای برگزاری هرچه باشکوه تر این آیین آمادگی خود را اعلام کرده اند.

کاروند از مردم و خانواده های معظم شهدا و ایثارگران برای شرکت باشکوه و گسترده در آیین عزای حسینی در صحن مطهر امام زاده علی صالح (ع) دعوت کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار