اجرای برنامه های شاد در امامزاده صالح (ع) برای کودکان با حضور روحانیون

مدیر آستان امامزاده صالح (ع) تهران با اشاره به برگزاری طرح نوروزی آرامش بهاری در این آستان مقدس گفت: برای جذب کودکان به فضای امامزاده و معنویت ناشی از آن، برنامه های شاد و مفرحی را با حضور «عمو روحانی ها» اجرایی می کنیم.

کد مطلب: ۸۰۹۰۳۹
لینک کوتاه کپی شد
اجرای برنامه های شاد در امامزاده صالح (ع) برای کودکان با حضور روحانیون

به گزارش پانا شهر تهران،حجت الاسلام عبدالعلی گواهی در گفت وگو با خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری فارس ، با اشاره به برگزاری طرح نوروزی آرامش بهاری در این آستان مقدس اظهارداشت: این طرح یکی از برنامه های ارزشمند سازمان اوقاف و امور خیریه است که در بقاع متبرکه و امامزادگان با هدف بهره مندی زائران و مسافران نوروزی از فضای معنوی امامزادگان اجرا می شود.

وی ادامه داد: طرح نوروزی آرامش بهاری با تحویل سال رسما آغاز می شود که در این لحظه جمعیت بسیار باشکوهی در آستان مقدس این امامزاده حضور پیدا کردند و تا 15 فروردین ماه نیز این خدمت رسانی ادامه خواهد داشت.
گواهی با بیان اینکه خیمه های معرفت در این امامزاده در قالب طرح نوروزی آرامش بهاری برپا شده است، تصریح کرد: در خیمه ها مشاوره های مختلف خانواده، تربیتی، ازدواج، پاسخگویی به سوالات شرعی و ... ارائه می شود.
مدیر آستان امامزاده صالح (ع) تهران با اشاره به اجرای برنامه های ویژه برای کودکان در قالب طرح نوروزی آرامش بهاری، گفت: برای جذب کودکان به فضای امامزاده و معنویت ناشی از آن، برنامه های شاد و مفرحی را با حضور «عمو روحانی ها» اجرایی می کنیم و استیج ویژه این نیز برای آنها برگزار می کنیم و هدایایی نیز اهدا می شود.
وی اضافه کرد: در ایام مناسبتی در طول تعطیلات نوروز مانند میلاد حضرت علی(ع) و میلاد امام جواد(ع) برنامه های ویژه ای برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار