تجلیل از داوطلبان و خیرین هلال احمر شهرستان مانه و سملقان

خبرگزاری پانا: باحضور مسئولین شهرستانی و استانی، از تعداد 20 نفر از داوطلب و خیر نمونه شهرستان مانه و سملقان تجلیل و قدردانی شد.

کد مطلب: ۱۶۵۴۸۰
لینک کوتاه کپی شد


به گزارش خبرگزاری پانا، هاشمی فرماندار شهرستان مانه و سملقان نیز در این همایش حضرت زینب (ع) را یک امدادگر واقعی خواند و ضمن قدردانی از اعضا و پرسنل جمعیت هلال احمر تأکید کرد امدادگری در زندگی دینی یک اصل است و از آغاز اسلام تاکنون روحیه امدادگری وجود داشته است.

امام جمعه این شهر مردم را آل ا... و خاندان خدا خواند و گفت: محبوب ترین شخص کسی است که به آل ا... سود برساند.

وی امدادگران را از فرشتگان نجات خواند و افزود گره گشایی از مشکلات دیگران توفیقی است که نصیب هرکس نمی شود وی به دستورات دین و سفارشات پیامبر اکرم و ائمه اطهار درخصوص کمک به نیازمندان و برآوردن خواسته های آنان اشاره کرد و افزود کمک باید در ابعاد مادی و معنوی صورت گیرد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر نیز در این مراسم به طرح های مختلف خیر خواهانه و داوطلبانه جمعیت هلال احمر اشاره کرد و به حادثه خیزی خراسان شمالی اشاره کرد و ضرورت توجه مسئولان و دستگاه های متولی مدیریت بحران برای تشکیل شورای مدیریت بحران در محلات،ادارات و ... تأکید کرد.

وی یکی از اهداف تشکیل خانه های داوطلبی را مدیریت بحران و کنترل آسیب ها خواند، از سید علی شریعت مدیر کارخانه آرد ارمغان بجنورد که در یک سال گذشته بالغ بر 220 میلیون تومان کمک داوطلبی داشته و به عنوان داوطلب برتر کشوری انتخاب شده قدر دانی کرد.

در این مراسم همچنین از دو تن از داوطلبان ورزشکار شهرستان مانه و سملقان که در مسابقات کوراش جهانی ترکیه در بین 35 کشور حائز رتبه های برتر شده بودند قدردانی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار