مدیر كل آموزش و پرورش استان ایلام در یادواره شهدای دانش آموز :

دانش آموزان شهید از افتخارات کشورمان هستند

خبرگزاری پانا: مدیر كل آموزش و پرورش استان در یادواره شهدای دانش آموز گفت: دانش آموزان شهید از جمله افتخارات ایران اسلامی در دفاع از ارزش های اسلامی هستند

کد مطلب: ۱۶۴۲۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش پانا به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش، یزدانبخش شریفی ضمن ادای احترام به شهدای عزیز دانش آموز در سخنانی برگزاری یادواره شهدای دانش آموز را یك نیاز عنوان كرد و گفت: این گونه یادآوری ها برای نسل نوجوان ما بسیار لازم و ضروری است و حضور دانش آموزان در جمع آوری اطلاعات شهدا و برگزاری یادواره ها خواهد توانست بیشتر دانش آموزان را با شهدا مانوس كند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان با اشاره به تهاجم فرهنگی غرب علیه ایران اسلامی تصریح كرد: مهمترین عامل بازدارندگی و جلوگیری از انحطاط فكری نوجوانان حفظ ارزشهای انقلاب و 8 سال دفاع مقدس است .

وی به نقش آفرینی دانش آموزان و معلمان در دوران طلایی دفاع مقدس اشاره کرد و افزود : ما باید واقعیت های رشادت دانش آموزان و معلمان شهید را برای نسل جوان بازگو نمائیم تا آیندگان بدانند چه خون هایی كه برای اعتلای این نظام ریخته شده كه هم اكنون ما و شما باید در پاسداشت آن جانفشانی ها همه تلاش و احساس تكلیف خود را در برابر این عظمت بزرگ بكارگرفته و در این طریق نورانی سهیم باشیم .

شریفی بیان كرد : دانش آموزان شهید از جمله افتخارات ایران اسلامی در دفاع از ارزش های اسلامی هستند كه حفظ و پاسداشت میراث گرانبهای این شهدا، وظیفه ای همگانی است .

میدر کل آموزش و پرورش استان تصریح کرد : دانش آموزان، آینده سازان سرافراز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند و این قشر فرهیخته باید با الگو گرفتن از شهدای والامقامی همچون شهید فهمیده، برای رشد و اعتلای كشور بیش از پیش تلاش كنند.

وی بر بصیرت دهی نسل جوان در مقابله با ترفند های دشمنان و استكبار جهانی تاكید و گفت: مقابله با جنگ نرم دشمن نیازمند سلاح معرفت ، اعتقاد، ایمان و باورهای دینی است كه این اصول با بهره مندی از دانش و تخصص موجب شكست ترفندهای دشمنان خواهد شد.

مدیر كل آموزش و پرورش استان ایلام خاطر نشان كرد : آموزش و پرورش یكی از مهم ترین ارگانها و نهاد هایی است كه می تواند در توسعه سطح علمی كشور نقش آفرینی كند و از اینرو فعالیت های این دستگاه از حساسیت و اهمیت والایی برخوردار استو باید با برنامه ریزی دقیق و کاآمد در مسیر ارتقای سطح علمی میهن اسلامی گام برداریم .


ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار